تذکر رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر به شهردار کرمان


به شهرداری نیرو اضافه نکنید

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر کرمان گفت:« از آقای شهردار می‌خواهیم به شهرداری کرمان که تورم نیرو دارد و در هر اتاقی که می‌روی چند نیروی اضافه وجود دارد نیرو اضافه نکنید.

به گزارش کرمان‌نو در نشست عمومی شورای شهر که روز دوشنبه ۱۱ دی ماه برگزار شد فتح‌الله مویدی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر کرمان خطاب به شهردار کرمان با اشاره به نیروهایی که به شهرداری کرمان مامور به خدمت می‌شوند گفت: « درست است که در ظاهر افراد به شهرداری مامور می‌شوند اما ما هیچوقت در خاطرمان نیست که این نیروها از شهرداری بروند.»
محمدرضا کمساری نیز در این خصوص گفت باید جلوی مامور به خدمت‌ها از ابتدا گرفته شود وقتی کسی مامور شده و خانه زندگی‌اش را آورده است دیگر نمی‌شود او را برگرداند.»

 

اطلاع‌رسانی در خصوص ترافیک اطراف پارک نشاط

در این نشست همچنین محمود بابایی به وضعیت ترافیکی مسیرهای اطراف پارک نشاط اشاره کرد و گفت:« وضعیت ترافیکی پارک نشاط که به دلیل پروژه فاضلاب بوده و برخی از خیابان‌های اطراف را دچار ترافیک سنگین کرده است، تا یک ماه آینده تمام می‌شود. متاسفانه شهرداری در این حوزه در عمل انجام شده قرار گرفته است. از آقای شهردار می‌خواهیم اطلاع‌رسانی دقیق به مردم انجام شود که این بسته شدن مسیر به جه دلیل است و تا چه زمانی این بسته شدن مسیر ادامه دارد.»

 

سامانه شفافیت مصوبات شورای شهر به تصویب رسید

محمدرضا کمساری نايب رییس شورای شهر کرمان در این نشست از تصویب سامانه شفافیت مصوبات شورای شهر خبر داد و افزود:«سامانه شفافیت مصوبات شورای شهر تصویب شده و مصوبات شورای شهر ۱۰ روز زودتر توسط فرمانداری تایید می‌شود و حدود کار مردم ۱۰ روز تا دو هفته جلو می‌افتد.»

 

زیرساخت‌های ایجاد شده در مراسم سالگرد برای مردم کرمان می‌ماند

 

شهردار کرمان در نشست عمومی شورای شهر از کارکنان شهرداری کرمان برای برگزاری سومین مراسم سالگرد شهید سلیمانی تلاش کردند تقدیر کرد. شعرباف افزود:« اکثر زیرساخت‌های ایجاد شده در مراسم سالگرد مثل محوطه سازی‌ها برای مردم کرمان باقی می‌ماند.»

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=100144
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.