چهار طرح راهداری در منوجان به بهره‌برداری رسید

چهار طرح راهداری در منوجان با اعتبار ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار با حضور نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان و فرماندار این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش کرمان نو به نقل ار ایرنا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان روز دوشنبه در آیین بهره برداری از چهار طرح راهداری در شهرستان منوجان افزود: طرح تعریض و بهسازی محور چاه حسن به حسین آباد و همچنین بهسازی و تعریض ابنیه این محور با اعتبار ۵۹ میلیارد ریال، عملیات خاکی و آسفالت با اعتبار ١۴٠ میلیارد ریال انجام شد.

مسعود جمیلی کرمانی افزود: در مجموع ١٩٩ میلیارد ریال از محل اعتبارات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان برای ایجاد تردد ایمن در محور چاه حسن به حسین آباد منوجان تخصیص و هزینه می شود.

وی ادامه داد: محور چغوکی – زیارت فضل بن عباس با ۹ کیلومتر زیرسازی و چهار کیلومتر آسفالت به مبلغ ٧۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات معاونت فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان زیر بار ترافیک قرار گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از تعریض و اصلاح واریانت محور منوجان – قلعه گنج به طول ۲ کیلومتر با اعتبار ٣٠ میلیارد ریال از منابع راهداری جنوب کرمان خبر داد.

وی گفت: بهسازی و روکش خروجی محور اصلی شهرستان منوجان به طول چهار کیلومتر با اعتبار ۴٠ میلیارد ریال از محل منابع اداره کل راهداری امروز به بهره برداری رسید.

جمیلی کرمانی افزود: مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جنوب کرمان با توجه به وظیفه ذاتی خود در زمینه ایجاد بستر ایمن حمل و نقل در جنوب کرمان گام‌های ارزشمندی برداشته که این روند با قدرت در حال انجام است.

وی ادامه داد: توسعه و نگهداری راه‌ها در جنوب کرمان سبب پیشرفت منطقه و زمینه ساز دیگر پیشرفت‌ها می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=75708
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.