گروه جهادی پزشکی امام صادق(ع) استان کرمان به منطقه محروم بشاگرد اعزام شد

گروه جهادی امام صادق(ع) با همکاری بیمارستان حضرت فاطمه (س)، سپاه ثارالله استان کرمان و بنیاد خیریه رضوان به مناطق محروم بشاگرد اعزام شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از تسنیم، به مناسبت آغاز دهه کرمان و ایام ارتحال امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب گروه جهادی امام صادق علیه السلام استان کرمان با همکاری بیمارستان حضرت فاطمه (س)، فرماندهی سپاه ثارالله استان و بنیاد خیریه رضوان شامل دندانپزشک، متخصص اطفال، متخصص چشم پزشک، متخصص زنان، متخصص قلب، مامایی، جراحی سرپایی، اطفال و…. به مناطق محروم بشاگرد استان هرمزگان اعزام شد.

روح الله سلیمانی رئیس بیمارستان فاطمه الزهرا(س) سپاه کرمان در حاشیه اعزام این کاروان فرهنگی پزشکی به منطقه بشاگرد با تسلیت ایام ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) اظهار داشت: این گروه جهادی با همکاری بیمارستان حضرت فاطمه (س) کرمان، فرماندهی سپاه ثارالله استان و بنیاد خیریه رضوان به مدت چهار روز به منطقه محروم بشاگرد اعزام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در این گروه جهادی پزشکان متخصص و فوق تخصصی در رشته‌های مختلفی از جمله چشم پزشکی، زنان و زایمان، دندان پزشکی و … با ظرفیت 35 نفر به این منطقه اعزام شدند گفت: کلیه خدمات پزشکی ارائه شده توسط این گروه جهادی رایگان است.

رئیس بیمارستان فاطمه الزهرا(س) سپاه کرمان با بیان اینکه تیم فرهنگی هم این کاروان را همراهی می‌کند و امیدواریم خدمت خوبی را به مردم محروم این منطقه ارائه دهند افزود: به تمام روستاهای این منطقه اطلاعرسانی قبلی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری این دومین اردوی جهادی است که به منطقه بشاگرد اعزام می‌شود بیان کرد: اعزام این کاروان‌ها با توجه به نیاز منطقه و کمبودهایی است که در این منطقه از قبل بررسی و احصا شده انجام می‌شود.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=89589
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.