گلایه معاون استاندار از اجرایی نشدن برخی مصوبات در ادارات

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار کرمان با اشاره به تصویب ۵۹۲ مصوبه در ستاد استانی کرونا گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد برخی مصوبات در ادارات رعایت نمی‌شود.

نشست شورای اداری استان کرمان که آخرین بار ۲۵ آبان در روز تودیع و معارفه زینی‌وند استاندار کرمان برگزار شده بود امروز یکشنبه ۱۷ اسفند برگزار شد.

محمدصادق بصیری گفت: فردا ۱۸ اسفند شروع دستور انتخابات است و در استان کرمان ۲ انتخابات برگزار می شود. انتخابات ها نشان داده کرمان‌ها مشارکت خوبی داشته‌اند.

بصیری افزود: کرونا از ۲ جهت می‌تواند روی مشارکت مردم اثرگذار باشد، یکی معشیت ناشی از کرونا و دوم تجمع مردم در حضور انتخابات.

رعایت نکردن پروتکل‌ها در برگزاری جلسات، رصد نکردن ارباب رجوع‌ از نظر کرونا، برخورد سلیقه‌ای در دورکاری ادارات، عدم لغو ماموریت‌های مهم و پاسخ ندادن به مکاتبات استانداری از مواردی بود که بصیری به عنوان نقاط ضعف ادارات یاد کرد و گفت: ادارات باید در اجرای موارد نامبرده مصوبات را رعایت کنند‌.

او ادامه داد: از اصناف و مردم رضایت کامل داریم و مدیران هم باید حداکثر تلاش خود را انجام دهند.

بصیری با اشاره به برگزاری انتخابات از تشکیل کمیته امنیتی، کمیته حقوقی، کمیته اطلاع رسانی و کمیته ارتباطات و فناوری خبر داد.

او گفت: تجهیزات و فنآوری باید کامل باشد. فیبر نوری باید در تمام استان وجود داشته باشد. بیش از ۳۵۰۰ صندوق اخذ رای در استان داریم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=66176
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.