سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان:


۱۷۱ برنامه در ایام سالگرد سردار سلیمانی برگزار می‌شود| کرمانی‌ها در این ایام به گلزار مراجعه نکنند

فرمانده سپاه ثارالله کرمان از برگزاری ۱۷۱ برنامه در ایام دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در استان خبر داد.

سردار حسین معروفی صبح امروز پنج‌شنبه -۲دی۱۴۰۰- در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: هفته مقاومت از ۱۰ تا ۱۶ دی برگزار می‌شود و شعار امسال نیز شعار سال گذشته و “مرد میدان” است.

او از درخواست تعطیلی شهر کرمان در روز شهادت سردار سلیمانی خبر داد و گفت: استاندار کرمان با این درخواست موافق بود و قول پیگیری داد و امید داریم که قطعی شود.

معروفی گفت: ۲۰ هزار نفر اسکان روزانه آماده کرده‌ایم و باتوجه به اینکه جمعیت زیادی به کرمان می‌آید از مردم کرمان می‌خواهیم در این ایام به گلزار مراجعه نکنند تا مشکلی به وجود نیاید.

او با بیان اینکه تمام برنامه‌های سالگرد رویکرد مردمی دارد، گفت: ۹ برنامه ملی است و سعی شده است برنامه ها در سطح استان توزیع شود.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان اضافه کرد: در شهر کرمان برنامه‌ها در گلزار شهدای کرمان، بیت‌الزهرا و ۱۴ مسجد برگزار می‌شود.

او هم‌چنین گفت: با توجه به‌ سویه جدید کرونا برای برگزاری این مراسم‌ها تابع تصمیم ستاد کرونا هستیم و در کارگروه سلامت این موضوع را بررسی می‌کنیم، در هر صورت برنامه‌ها حذف نمی‌شود بلکه جمعیت را مدیریت می‌کنیم.

او از برگزاری چند برنامه مربوط به سردار سلیمانی پیش از ایام سالگرد به منظور آماده‌سازی فضا خبر داد و افزود: شب شعر و خاطره، نشست با طوایف عنبرآباد و مراسم سالگرد زلزله بم با محوریت نقش سردار سلیمانی از جمله آن‌هاست.

سردار معروفی در این نشست هم‌چنین از نام‌گذاری زیرگذر آزادی به نام شهدای تشییع خبر داد.

او تاکید کرد: مطالبه ما تبدیل استان کرمان به پایگاه مقاومت است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82037
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.