۵۷ زندانی واجد شرایط با مرخصی پایان حبس، آزاد شدند

همزمان با بازدید رییس کل دادگستری استان کرمان از زندان جیرفت، با مرخصی پایان محکومیت۵۷ زندانی موافقت و این افراد بر اساس آیین نامه آزاد شدند.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، رییس کل دادگستری استان کرمان در این بازدید که با حضور مدیرکل زندان‌های استان و قضات شهرستان جیرفت برگزار شد، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۲ محکوم جرائم غیر عمد از زندان جیرفت آزاد شده اند.

موحد می گوید: به همت شعبه حل اختلاف ویژه زندان جیرفت نیز از ابتدای سال ۱۶۷ جلسه در کمیته صلح و سازش زندان برگزار شده و ۱۳ نفر از قصاص رهایی یافته اند.

رئیس شورای قضایی استان گفت: هشت زندانی جرائم غیرعمد نیز با صرف ۹۰۰ میلیون ریال به مناسبت ولادت حضرت زهرا توسط انجمن حمایت زندانیان جیرفت ازاد شده اند.

همچنین در محل زندان جلسه‌ای با حضور قضات رسیدگی کننده به پرونده‌های کیفری با دستور کار کاهش جمعیت کیفری با استفاده از ساز وکار‌های قانونی جایگزین زندان بر گزار شد.

۳۷ کارت هدیه به همراه یک جلد کلام الله مجید نیز توسط رییس کل دادگستری استان و به همت انجمن حمایت زندانیان جیرفت به مددجویان زن زندان جیرفت به مناسب ولادت حضرت فاطمه (س) اهدا شد.

همزمان با بازدید رییس کل دادگستری استان به همت انجمن حمایت زندانیان جیرفت ۷۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر کدام ۵۰۰هزار تومان بین خانواده‌های زندانیان نیازمند در جیرفت توزیع شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=84092
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.