آغاز به کار 164 نفر در شرکت فولاد زرند تا پایان نیمه اول تیرماه

میرحبیبی مدیر روابط عمومی شرکت فولاد زرند ایرانیان گفت: تمامی افرادی که در آزمون‌ استخدامی زیسکو قبول شده‌اند تا پایان نیمه اول تیرماه، کار خود را در یکی از مجتمع های این شرکت آغاز می‌کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد زرند ایرانیان در پاسخ به دغدغه تعدادی از همشهریان نسبت به عدم آغاز به کار قبول شدگان امتحان استخدامی زیسکو گفت: تعداد قبول شدگان در آزمون 890 نفر است که تا امروز 726 نفر مشغول به کار شده اند و پرونده 164 نفر باقی مانده در دست اقدام است.

میرحبیبی افزود: برای تکمیل پرونده قبول شدگان باید مراحلی چون استعلام از دانشگاه محل تحصیل فرد قبول شده، نظام وظیفه و تاییدیه معاینات پزشکی انجام شود و همه این مراحل زمانبر است و گاهی به دلیل استعلام های مذکور با تاخیر پاسخ داده می شوند.

وی افزود: پرونده افراد باقی مانده تا اسفندماه 98 تکمیل شد اما به دلیل شیوع بیماری کرونا، مراحل دعوت به کار این افراد یا تاخیر مواجه شد.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد زرند ایرانیان تصریح کرد: از 24 خردادماه ، مراحل دعوت به کار این افراد آغاز شده است و طبق برنامه ریزی انجام شده، تمام این افراد تا پایان نیمه اول تیرماه، کار خود را در یکی از مجتمع های این شرکت آغاز می‌کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=51296
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.