سرپرست معاونت سیاسی استانداری کرمان خبر داد؛


آغاز فاز دوم طرح مدیریت هوشمند کرونا در استان کرمان

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان از آغاز فاز دوم طرح مدیریت هوشمند کرونا در استان کرمان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از مهر، رحمان جلالی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح مدیریت هوشمند کرونا، افزود: فاز اول این طرح از ۲۱ آذر ماه آغاز شده و گروه اول شامل افراد حقوقی در سازمان‌ها و ادارات است که در این زمین ضمانت‌های اجرایی لازم در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این مطلب که نظارت‌ها در ادارات و سازمان‌ها بر عهده حراست‌ها است، عنوان کرد: در فاز دوم که از فردا آغاز خواهد شد مربوط به رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی است که در آن سه رکن خدمت دهنده، خدمت گیرنده و محیط انجام خدمت تعریف شده است و در مرحله اول خدمت دهنده‌ها یعنی رانندگان باید واکسینه شده باشند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به اینکه جامعه هدفی که باید بر آن نظارت انجام شود، گستره است لذا طرح مدیریت هوشمند می‌تواند کمک کننده باشد، بیان کرد: هر هفته خروجی عملکرد طرح مدیریت هوشمند در جلسه مدیریت ستاد کرونا گرفته می‌شود و نقاط ضعف اصلاح می‌شود.

وی با بیان این مطلب که رانندگان حمل و نقل عمومی باید ابتدا در سامانه ثبت نام و کارت واکسن خود را ثبت کنند، اضافه کرد: در صورت عدم ارائه کارت واکسن توسط کارمندان، ثبت غیبت و توبیخ این افراد را خواهیم داشت.

جلالی با اشاره به اینکه فرهنگ سازی و همکاری شهروندان در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بسیار مهم است، بیان کرد: فاز سوم طرح مدیریت هوشمند کرونا مربوط به اصناف خواهد بود که در صورت عدم رعایت در مرحله اول تذکر کتبی و در نهایت پلمب واحد انجام خواهد شد اما در این حوزه مشکلی نخواهیم داشت چرا که اصناف همیشه با ما همکاری لازم را داشته اند.

وی با بیان این مطلب که جامعه مذهبی همیشه شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت کرده اند و در ایام شهادت حضرت زهرا (س) این مراقبت‌ها انجام می‌شود، افزود: در موکب ها هیچگونه توزیع خوراکی، نوشیدنی و اقلام بهداشتی را نخواهیم داشت و تیم‌های نظارتی نیز بر این موضوع نظارت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه آزمون‌های پایان ترم دانشجوها به عهده دانشگاه‌ها گذاشته شده است اما در دانشگاه علوم پزشکی آزمون‌ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد، اظهار کرد: هدف از اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا ایجاد تعادل در زندگی مردم است که در ایام عید دوباره شاهد افزایش آمار مبتلایان نباشیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=81789
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.