مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان خبر داد:


آماده امدادرسانی در وقوع حوادث احتمالی جنوب استان هستیم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در پی نگرانی معاون فرماندار قلعه گنج در خصوص خالی بودن انبارهای جمعیت هلال‌احمر گفت: آماده امدادرسانی در خصوص بروز وقوع حوادث احتمالی جنوب استان هستیم.

معاون فرماندار قلعه‌گنج در مصاحبه‌ای با کرمان‌نو با گفته بود که سالن‌های هلال‌احمر برای مواقع ضروری تجهیز نیستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در جوابیه‌ای با اشاره به تحویل انبار از ستاد مدیریت بحران و مجهز کردن این انبار توسط جمعیت هلال احمر اعلام کرد: انبار امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان قلعه‌گنج و شهرستان‌های پشتیبان و آن جهت امدادرسانی در حوادث مجهز شده است.

رضا فلاح  افزود: جمعیت هلال احمر بر اساس وظیفه ذاتی سازمانی خود، متولی امدادرسانی در حوادث طبیعی است و بر همین اساس این نهاد بین المللی همیشه آماده امدادرسانی در حوادث است.

او اضافه کرد: احداث و مجهز کردن ساختمان اداری جمعیت هلال احمر به ارزش ۲ میلیارد تومان، خرید و تحویل یک دستگاه خودروی امدادی به ارزش ریالی ۵۰۰ میلیون تومان و اهدای یک دستگاه خودروی سواری از جمله اقداماتی است که برای جمعیت هلال احمر شهرستان قلعه گنج انجام شده است.

فلاح یادآور شد: جمعیت هلال احمر در زمان بروز حوادث شهرستان های پشتیبان و معین مناطق حادثه دیده را مشخص و مجهز می‌کند که شهرستان کهنوج در زمان وقوع حادثه پشتیبان قلعه‌گنج است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=61879
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.