اجرای پایلوت طرح ارتباط تمام الکترونیک قوه قضائیه با نیروی انتظامی

بخشی از اجرای پایلوت طرح ارتباط تمام الکترونیک قوه قضائیه با نیروی انتظامی در حوزه‌های قضایی استان کرمان از اول خرداد خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی بخشی، معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان کرمان در نشست تعاملی دادگستری با فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به اجرای پایلوت طرح ارتباط تمام الکترونیک قوه قضائیه با نیروی انتظامی در دادگستری استان کرمان گفت: این طرح از اول خرداد در حوزه‌های قضایی استان کرمان اجرایی شده است.

او با اشاره به پیشتاز بودن دستگاه قضایی استان در مسیر اجرای دادرسی الکترونیک، افزود: ابلاغ شیوه نامه اجرایی طرح و اجرای آن به صورت پایلوت در استان کرمان در دست انجام است.

بخشی بیان کرد: مفاد سند تحول قضایی و بیانات ریاست قوه قضائیه بر حرکت به سمت قوه قضائیه هوشمند تاکید داشته که یکی از مصادیق بارز اجرای آن، برقراری ارتباط تمام الکترونیک بین مراجع قضایی و انتظامی است.

او با اشاره به تاکید رئیس کل دادگستری و فرماندهی انتظامی استان بر اجرای طرح با استفاده از ظرفیت‌های موجود، گفت: این طرح از اول خردادماه با همت جهادی و روحیه انقلابی همکاران دستگاه‌های قضایی و انتظامی استان در چند فاز اجرا شده است.

معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان کرمان تصریح کرد: در فاز اول اجرای این طرح، ارتباط بین ۲۰ مرجع انتظامی با دستگاه قضایی استان به صورت تمام الکترونیک برقرار و تا پایان خرداد ماه با تامین اعتبارات لازم در دستگاه انتظامی استان، ارتباط بیش از ۷۰ درصد پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی با دادگستری استان به صورت ارتباط برخط خواهد بود.

او با اشاره به برگزاری جشنواره ملی فناوری اطلاعات در هفته قوه قضائیه و قدردانی از استان‌های برتر و فعال برای هوشمندسازی دستگاه قضایی، از تشویق مراجع انتظامی و شعب برتر در اجرای این طرح خبر داد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=71125
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.