ارائه پروانه و زمین رایگان جهت احداث مرکز نگهداری کودکان کار

شهردار کرمان از آمادگی شهرداری کرمان به منظور ارائه پروانه و زمین رایگان جهت احداث مرکز نگهداری کودکان خیابانی و کار خبر داد.

به گزارش کرمان نو، سید مهدی قویدل در نشست بررسی وضعیت کودکان کار، کودکان بی سرپرست و بدسرپرست و هماهنگی و انسجام اقدامات حمایتی و آموزشی بیان کرد: وظایف دستگاه ها در راستای اجرای قانون حمایت از اطفال و نوجوانان به صورت تفکیک شده در اختیار سازمان ها قرار گرفته است.

وی افزود: ایجاد هماهنگی به منظور اجرای برنامه جامع حمایت از اطفال و نوجوانان در استان کرمان از مردادماه سال جاری در استان کرمان پیگیری شده است.
وی با اشاره به این مطلب که علی رغم اعلام وظایف دستگاه‌ها در راستای حمایت از اطفال و نوجوانان، تاکنون گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه های پیش روی دستگاه ها اعلام نشده است، ادامه داد: همواره تاکید شده که دستگاه ها اقدامات و برنامه های خود را اعلام کنند تا برنامه کاهش آسیب ها برای اطفال و نوجوانان به بهترین شکل ممکن در استان کرمان اجرایی شود.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان به اجرای جلسات توجیهی قانون حمایت از اطفال و نوجوانان نیز اشاره و بیان کرد: این جلسات به منظور جمع بندی و رسیدن به نتیجه بهتر در راستای اجرای قانون حمایت از اطفال و نوجوانان اجرایی شده است.
سعید شعرباف، شهردار کرمان نیز از آمادگی شهرداری کرمان به منظور ارائه پروانه و زمین رایگان جهت احداث مرکز نگهداری کودکان خیابانی و کار خبر داد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=86175
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.