ارسال ۸۰۰ میلیون تومان کمک‌های آموزش‌و‌پرورش استان کرمان به مردم سیل‌زده حمیدیه

صبح امروز و همزمان با روز گرامیداشت مقام معلم با حضور سیدمصطفی آیت‌اللهی‌موسوی معاون عمرانی استاندار کرمان و احمد اسکندری‌نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان کمک‌های کارکنان آموزش و پرورش، فرهنگیان، اولیاء و دانش‌آموزان استان کرمان به شهرستان سیل‌زده حمیدیه خوزستان ارسال شد.

در حاشیه این مراسم احمد اسکندری‌نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار داشت: در مجموعه آموزش و پرورش استان کرمان به لطف همکاران فرهنگی، اولیاء و دانش‌آموزان از ابتدا سیل همراهی و همدلی با مردم مناطق سیل‌زده وجود داشت.

وی افزود: بعد از اینکه استان کرمان به عنوان معین استان خوزستان و شهرستان حمیدیه معرفی شد با برگزاری جلسات متعدد کمک خوبی در مجموعه آموزش و پرورش استان جمع‌آوری شد که امروز شاهد نمونه‌ای از این کمک‌ها هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه 19 کامیون و تریلر امروز به استان خوزستان ارسال می‌شود گفت: این کمک‌ها چیزی در حدود 400 میلیون تومان تجهیزات آموزشی شامل میز، صندلی، کانکس و دیگر اقلام مورد نیاز مدارس استان خوزستان و سه کامیون به ارزش 4 میلیارد ریال مواد غذایی و شوینده است که توسط همکاران فرهنگی، اولیاء و دانش‌آموزان استان کرمان به مردم و دانش‌آموزان سیل‌زده خوزستان اهدا شده است.

وی با اشاره به اینکه روند اهدای کمک‌ها به مردم مناطق سیل‌زده همچنان ادامه دارد و تا پایان اردیبهشت هم مبلغ 4 میلیارد ریال به صورت نقدی به حساب آموزش و پرورش خوزستان واریز می‌شود بیان کرد: امیدواریم که کار خوب و سیل دهدلی و همراهی که در شرایط  بحرن در کشور ما شکل می‌گیرد در دانش‌آموزان ما که آینده‌سازان این کشور هستند نهادینه شود.

اسکندری‌نسب با بیان اینکه فرهنگیان استان کرمان یک روز حقوق خود را هم برای کمک به سیل‌زدگان خوزستان اهدا کردند گفت: این مبلغ بعد از واریز حقوق از حساب آنها کسر و به حساب آوزش و پرورش خوزستان واریز می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=27524
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.