اعلام برنامه‌های سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در کرمان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان برنامه های مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در سراسر استان کرمان را اعلام کرد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، انجم‌شعاع با اشاره به اینکه ستاد بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) در استان کرمان تشکیل شده است گفت: مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در سراسر استان کرمان برگزار می‌شود.

انجم‌شعاع با بیان اینکه این مراسم در مرکز استان کرمان در روز ۱۴ خرداد ساعت ۱۰ صبح با سخنرانی حجت الاسلام آقا تهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و در حسینیه ثارالله برگزار می‌شود گفت: در تعداد زیادی از مساجد و فرهنگسرا‌های استان نیز شاهد مراسم ارتحال امام (ره) خواهیم بود.

او می گوید: نهمین سوگواره ملی تعزیه ده زیار هر ساله به مناسبت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) برگزار می شود واین مراسم امسال با حضور بیش از ۱۰۰ ذاکر تعزیه خوان از سراسر کشور در مسجد حضرت جوادالائمه (ع) روستای ده زیار در حال برگزاری است.

برگزاری مسابقات مرتبط و اعزام دوچرخه سواران از مرقد شهید سلیمانی تا مرقد حضرت امام که از سوم خرداد آغاز شده از دیگر برنامه‌های این روز است.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=89409
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.