انتقاد مدیرکل ورزش و جوانان کرمان از تعلل بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: در سال ۹۹ میزان ۹۱ درصد، سال گذشته ۸۲ درصد و در سال جاری تا پایان خردادماه ۱۶ درصد پرداختی وام ازدواج را داشته ایم که نیاز است در راستای فعال شدن فرآیند پرداخت وام های ازدواج به زوجین تذکری به بانک ها داده شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، میثم پاریزی امروز ۱۳ تیرماه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمان اظهار کرد: ۱۶۲ سمن دارای اعتبارنامه در بخش های مختلف در استان کرمان فعال هستند که ۶۰ درصد اعتبارنامه های اخذ شده در حوزه اجتماعی است.

وی در ادامه افزود: در هفته ازدواج بیش از ۴۰۰ برنامه در سطح استان کرمان تدارک دیده شده که یکی از برنامه ها برگزاری مراسم ازدواج آسان ۵۰ زوج در مرکز استان بود.

پاریزی تصریح کرد: خلاء وجود مجمع خیران ازدواج در استان کرمان احساس می شد که روز گذشته برگزاری انتخابات این مجمع را داشتیم و امیدواریم همه ظرفیت ها به کمک این مجمع بیایند تا مسیر ازدواج را که دغدغه ای برای خانواده و مسئولان است، تسهیل کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به پرداخت وام ازدواج در استان بیان کرد: در سال ۹۹ میزان ۹۱ درصد، سال گذشته ۸۲ درصد و در سال جاری تا پایان خردادماه ۱۶ درصد پرداختی وام ازدواج را داشته ایم و نیاز است تذکری به بانک ها داده شود.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=91425
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.