انجمن خیریه یاس استان کرمان آماده دريافت زكات فطريه روزه‌داران است

مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان یاس از آمادگي اين نهاد براي دريافت و توزيع زكات فطريه خيرين در آستانه عيد فطر خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان یاس، محمدرضا بهرامی با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم عزیز استان کرمان بیان داشت: با وجود محدودیت‌های پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا، انجمن خیریه یاس تدابیر لازم را برای جمع‌آوری زکات فطریه شهروندان انجام داده که تمرکز این نهاد استفاده از روش‌های غیر حضوری پرداخت فطریه است.
مدیر عامل انجمن خیریه یاس خاطرنشان کرد: پایگاه‌های این انجمن در چهار نقطه شهر کرمان مستقر خواهند بود تا مردم مومن، خیر و نیکوکار کرمان همچون سنوات گذشته با رعایت تمام ضوابط بهداشتی با مراجعه به این پایگاه‌ها و همچنین دفتر انجمن خیریه یاس نسبت به پرداخت زکات فطریه اقدام کنند.
بهرامی با اعلام روش‌های غیر حضوری پرداخت زکات فطریه، تاکید کرد: شماره‌گیری از طریق کد دستوری #۳۴۱۰*۷۲۰* به منظور دریافت وجوهات زکات فطریه پیش‌بینی شده و مردم عزیز می‌توانند از این طریق نسبت به پرداخت فطریه اقدام کنند.
وی افزود : شماره کارت ۱۶۵۵-۲۱۶۷-۸۶۱۰-۶۲۱۹ بانک سامان جهت کمک های نقدی و دریافت فطریه نیز برای دسترسی و سهولت خیرین نیز درنظر گرفته شده است.
از آنجا که میزان زکات فطره برای هر فرد سه کیلوگرم است، مبلغ آن برای فطریه بدل از آرد ۲۱ هزار تومان و برای فطریه بدل از برنج ایرانی ۱۰۰ هزار تومان و فطریه بدل از برنج غیر ایرانی، ۷۵ هزار تومان تعیین شده است.
اين مبلغ بايد قبل از اقامه نماز جماعت عيد فطر توسط سرپرست خانواده ها به افراد نيازمند و بي بضاعت پرداخت شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=70365
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.