اهدای ۵۰ کلاه ایمنی به موتورسواران عنبرآبادی

رئیس پلیس راه جنوب استان کرمان گفت: ۵۰ عدد کلاه ایمنی به موتورسیکلت سواران روستای عبدالله آباد شهرستان عنبر آباد اهدا شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ علی اکبر سنجری، رئیس پلیس راه جنوب استان کرمان گفت: با توجه به شروع فصل کشاورزی و استفاده اکثر کشاورزان از موتورسیکلت، بعضا حوادث ناگوار رانندگی در راه‌های روستایی رخ می‌دهد که  بدین منظور واحد کنترل راه‌های روستایی پلیس راه جنوب استان کرمان برای ترویج فرهنگ ترافیکی و استفاده از کلاه ایمنی با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جنوب استان کرمان، ضمن برگزاری کلاس‌های آموزشی به موتورسوراران کلاه ایمنی اهدا کرد.

او با اشاره به اهدای ۵۰ عدد کلاه ایمنی به موتورسیکلت سواران روستای عبدالله آباد شهرستان عنبر آباد بر رعایت مقررات عبور و مرور تاکید کرد.

سرهنگ سنجری با اشاره به نصب برچسب شب نما بر روی موتورسیکلت‌ها در این طرح بیان داشت: هدف از اجرای این طرح، ترویج فرهنگ ترافیکی و استفاده از کلاه ایمنی به منظور جلوگیری از وارد آمدن آسیب‌های جدی به راکبین موتورسیکلت‌ها است.

او با تاکید بر رعایت مقررات عبور و مرور بیان کرد: موتورسیکلت مورد استفاده و طرفدار زیادی دارد؛ اما از ایمنی خیلی پایینی برخوردار است، به همین دلیل راکبین موتورسیکلت باید این موضوع را مد نظر قرار دهند و از سرعت زیاد و انجام حرکات نمایشی خودداری کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=78533
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.