به مناسبت روز جهانی چندقلو‌ها و هفته ملی جمعیت صورت گرفت


اهدای زمین به خانواده ۳ قلوی راوری

با پیگیری‌های بهزیستی راور و دستور فرماندار مقرر شد، ۸ قصب زمین از سوی راه و شهرسازی به صورت رایگان در اختیار خانواده ۳ قلوی راوری قرارگیرد

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به مناسبت روز جهانی چندقلو‌ها و هفته ملی جمعیت، رضا عباسی فرماندار راور به همراه حمیدرضا نخعی رئیس بهزیستی راور با حضور در منزل ۳  قلو‌های راوری با خانواده آن‌ها دیدار و گفت و گو کردند.

رضا عباسی، فرماندار راور در این دیدار ضمن با اهمیت برشمردن مسئله جمعیت به عنوان یکی از مسائل حیاتی اکنون و آینده کشور و با اشاره به موازین اسلام و احادیث اهل بیت (ع) و بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درباره فرزندآوری گفت: توجه به خانواده و جمعیت از اولویت‌های دولت است و فرمانداری نیز حمایت از این خانواده‌ها را در حد امکان در دستور کار خود دارد.

حمیدرضا نخعی، رئیس بهزیستی شهرستان راو با اشاره به اهداف و سیاست‌های ابلاغی افزایش جمعیت، حمایت از خانواده‌های دارای فرزند چند قلو را از برنامه‌های مهم سازمان بهزیستی خواند.

او افزود: بهزیستی، ارائه خدمات متنوع مالی و غیرمالی از خانواده‌های چندقلو را در دستور کار خود دارد و سعی می‌کند تا حد امکان از این خانواده‌ها حمایت کند.

با پیگیری‌های بهزیستی راور و دستور فرماندار این شهرستان مقرر شد، ۸ قصب زمین از سوی اداره راه و شهرسازی به صورت رایگان در اختیار این خانواده قرار گیرد.

همچنین مقررشد ۲۰۰ میلیون وام ساخت و ساز مسکن با سود ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله از سوی فرمانداری به این خانواده اختصاص داده شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=104589
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.