بازسازی واقعه غدیرخم در بم به نمایش در می‌آید

کرمان‌نو-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم ضمن تشریح برنامه‌های دهه ولایت و امامت در این شهرستان گفت که واقعه بزرگ و تاریخی غدیر در این شهرستان بازسازی خواهد شد و به نمایش در می‌آید.

سرهنگ احمد بدرآبادی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:بازنمایی این واقعه بزرگ و تاریخی روز دوشنبه ۲۷ تیرماه در کوه‌های کپوتی شهرستان بم با هدف معرفی و تبیین بیشتر آن بازسازی می شود.

به گفته او همزمان با ایام دهه ولایت، آیین مربوط به بازنمایی واقعه غدیر‌خم به منظور ترویج فرهنگ غدیر، ولایت و امامت به نوجوانان و نسل‌های آینده و الگوسازی عید‌غدیر‌خم با استفاده از روایات برگزار خواهد شد.

سرهنگ بدرآبادی افزود:در ایام دهه‌ولایت که از ۱۹ تیرماه شروع خواهد شد در ۴۰ نقطه از سطح شهرستان توسط حوزه‌ها و پایگاه های بسیج برنامه‌های متنوعی برگزار می شود.

او بیان‌کرد: کمک به گسترش معارف‌الهی و ارزش‌های معنوی در جامعه و مستندسازی و معرفی تاریخچه کوتاهی از روز غدیر خم از دیگر اهداف بازسازی این واقعه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم گفت:پیام غدیر بر جایگاه ولایت و رهبری در جامعه تاکید دارد و این درحالی است که نقش رهبری در همه جوامع به‌عنوان نقشی بدون مناقشه و نیاز به بحث، پذیرفته شده است.

 

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=90654
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.