باید دست به دست هم بدهیم تا ویروس کرونا را شکست دهیم

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی امام جمعه کرمان گفت:‌ باید دست به دست هم بدهیم و توصیه مسئولان را بپذیریم تا ویروس منحوس کرونا را شکست دهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی امام جمعه کرمان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: همه ما می‌دانیم بهشت کانون مواهب و نعمات الهی و جهنم کانون شدیدترین عذاب‌های الهی است ، این واقعیت در آخرت مشهود است که چه نعمت‌هایی را از دست داده‌ایم.

او در ادامه گفت: در مقایسه بهشت و دوزخ آیات قرآن مطالبی دارد، اما هر چقدر هم که تلاش کنیم به واقعیت بهشت و دوزخ نخواهیم رسید.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه نعره و فریاد و خشم آتش قابل درک برای جهنمیان می‌شود، گفت: حتی لازم نیست که آتش فرد جهنمی را فرا بگیرد و همین نعره و فریاد وحشتناک آتش کافی است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: تهاجم گسترده در زمان طاغوت به مسجد گوهرشاد مشهد و قتل عام مردمی که برای دفاع از حجاب و عفاف آمده بودند از جنایات طاغوت است ، به برکت خون شهدا باید هم ظواهر اسلامی حفظ شود و هم روحیه دینی خود را حفظ کنیم.

امام جمعه کرمان در ادامه بیان کرد: دشمنان هم ظواهر دینی را مورد هجمه قرار داده‌اند و هم روحیه اسلامی مردم را نشانه گرفته‌اند،  امروز نیز باید مراقبت کرد که دشمن به دنبال تضعیف روحیه دینی است.

او در ادامه از سربازان و مدافعان سلامت تشکر کردو گفت:  این روحیه مجاهدانه را به آن‌ها تبریک و تهنیت می‌گویم، باید دست به دست هم بدهیم و توصیه مسئولان را بپذیریم تا ویروس منحوس کرونا را شکست دهیم.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه در این شرایط باید روحیه کمک به دیگران را توسعه بدهیم تصریح کرد: رزمایش کمک مومنانه فقط مخصوص ماه مبارک رمضان نیست.

او با تاکید بر اینکه امروز باید باور کنیم که نگاه به بیرون هیچ خیر و برکتی برای کشور ندارد گفت: هیچ نتیجه‌ای از نگاه به بیگانگان به دست نمی‌آید و تحریم‌های ظالمانه علیه کشور ما هر روز بیشتر می‌شود.

او گفت: در شرایط کنونی ما در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار گرفتیم و زنجیر نفت را باید از پای اقتصاد کشور باز کنیم و به نیرو‌های جوان انقلابی و متخصص با روحیه سردار سلیمانی باید میدان بدهیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه مسئولان باید آرایش جنگی برای شکست دشمن بگیرند ادامه داد: شعار مرده سازش با دشمن را از ذهن ساده لوح خود پاک کنید و با وحدت حول محور ولایت مقابل دشمن بایستید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=52434
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.