رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در مورد قانون حجاب


باید متخلفین جریمه شوند/ یکی از راه‌ها چهره نگاری است

غضنفرآبادی گفت: باید متخلفین جریمه شوند و این دارد پیش می رود و یکی از بحث ها چهره نگاری است و در مجلس شورای اسلامی حدود 10 ماده در زمینه قانون حجاب و عفاف دنبال می کنیم. مطمئن باشید قانون تصویب می شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: فکر و ذهن فرزندانمان را از اسارت دشمن آزاد خواهیم کرد.

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی امروز 29 آذرماه در نشست با اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان اظهار کرد: قانون و اجرای قانون تنها راه کنترل نظم و انضباط در هر جامعه ای است. امروز برخی معتقدند که یا قانون لازم وجود ندارد یا اینکه شیوه اجرای قانون درست نیست.

او می افزاید: باید متخلفین جریمه شوند و این دارد پیش می رود و یکی از بحث ها چهره نگاری است و در مجلس شورای اسلامی حدود 10 ماده در زمینه قانون حجاب و عفاف دنبال می کنیم. مطمئن باشید قانون تصویب می شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان بیان کرد: فکر و ذهن بچه های خود را از اسارت دشمن آزاد خواهیم کرد و اگر کسی شوق خدا در وجودش باشد جانش را در راه خدا می گذارد.

به گزارش کرمان‌نو ذبیح الله اعظمی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه می گوید: در بین قشرهای دانشگاهی برخی از دانشجویان که چادری و محجبه هستند، تحت فشار قرار دارند.

شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: در زمینه حجاب و عفاف باید در راستای فرهنگ سازی تشویقی گام برداریم.

او تجلیل از بچه های باحجاب حتی در مهدکودک ها و دبستان را یکی دیگر از روش های فرهنگی برای ترویج حجاب دانست و بیان کرد: در شهر کرمان فقط حدود 300 مدرسه دخترانه وجود دارد لذا پیشنهاد می شود هر صبح از یکی از دانش آموزان محجبه تقدیر شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=99689
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.