در آبان‌ماه؛


برگزاری بزرگ‌ترین مزایده کشوری فروش خودروهای توقیفی در کرمان

 دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان از برگزاری بزرگ‌ترین مزایده کشوری فروش خودروهای توقیفی مواد مخدر در آبان‌ماه در کرمان خبر داد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از خبرگزاری تسنیم، کورش احمدیوسفی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان، صبح امروز ۱۵ مهر در بازدید دادخدا سالاری، بازرس کل استان کرمان از پارکینگ خودروهای توقیفی ستاد مبارزه با مواد مخدر کرمان، اظهار داشت: با ورود سازمان بازرسی استان تعیین تکلیف خودروهای توقیفی مواد مخدر در دستور کار قرار گرفته است.

او از برگزاری بزرگ‌ترین مزایده کشوری فروش خودروهای توقیفی مواد مخدر در کرمان خبر داد و گفت: برآورد ما این است که مزایده کشوری این خودروها در آبان‌ماه برگزار شود.

 دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان، با بیان اینکه بیش از ۴ هزار خودرو در پارکینگ‌های خودروهای توقیفی ستاد مبارزه با مواد مخدر کرمان وجود داشت، افزود: در دو مزایده‌ای که در یک سال گذشته برگزار شده تعدادی از این خودروها به فروش رفته است.

او با اشاره به اینکه در حال حاضر موجودی پارکینگ‌های ما قریب هزار و ۶۰۰ دستگاه خودرو است، بیان کرد: برآورد می‌شود با مزایده‌ای که برگزار می‌شود هزار و ۴۰۰ دستگاه خودروی دیگر به فروش برسد.

 احمدیوسفی با بیان اینکه از امروز فرایند ثبت در سامانه ستاد ایران آغاز می‌شود، گفت: مزایده به‌صورت کاملاً الکترونیکی است، اطلاع‌رسانی شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت ستاد ایران پیشنهاد خود را ثبت کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=122720
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.