دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان عنوان کرد؛


رشد فروش خودروهای توقیفی موادمخدر در کرمان

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: در ۹ ماهه امسال با فروش خودروهای توقیفی در پارکینگ های این شورا ۳۰۰ میلیارد تومان حاصل شده است.

به گزارش کرمان‌نو و به نقل از مهر، کوروش احمد یوسفی صبح چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: از خردادماه سال‌جاری تاکنون دو مزایده بزرگ فروش خودروهای پارکینگ ستاد مبارزه با موادمخدر در استان کرمان برگزار شده است.

او در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در استان کرمان به نقطه مطلوب در بحث ساماندهی معتادین متجاهر نرسیده‌ایم و قریب به ۷۰ درصد جمعیت کیفری زندان‌های استان کرمان به صورت مستقیم و غیر مستقیم مربوط به جرایم حوزه مواد مخدر می‌باشد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان افزود: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمان با حمایت دستگاه قضائی و استانداری و با کمک صنایع و معادن بزرگ استان وخیرین، مجتمع درمانی، صیانتی، حمایتی و توانمند سازی معتادین متجاهر را در زمینی به وسعت ۷۰ هزار متر مربع برای توانمندسازی و درمان و صیانت و حمایت اجتماعی یک هزار نفر معتاد متجاهر احداث می‌کند.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اضافه کرد: در ۹ ماهه امسال با فروش خودروهای توقیفی در پارکینگ های این شورا ۳۰۰ میلیارد تومان حاصل شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=114720
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.