بزرگترین کارخانه تولید داروی جنوب شرق کشور در رفسنجان افتتاح می‌شود

علیار اسکندری‌نسب با اشاره به اینکه شهرستان رفسنجان نقش موثری در روند پیروزی انقلاب اسلامی داشته و شخصیت‌های بزرگی از این شهرستان در جریان انقلاب و پس از انقلاب در کنار امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضور داشتند اظهار داشت: این شهرستان در سال‌های پس از انقلاب دستاوردها و پیشرفت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف داشته است.

وی با یادآوری اینکه تا قبل از انقلاب هیچ دانشگاه و حوزه علمیه‌ای در شهرستان رفسنجان وجود نداشت گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی، امروز 13 موسسه آموزش عالی و دانشگاه با 30 هزار دانشجو و هشت حوزه علمیه با 800 طلبه در این شهرستان وجود دارد.

به گزارش تسنیم، فرماندار رفسنجان با بیان اینکه تا قبل از انقلاب تنها دو مرکز بهداشتی در رفسنجان داشتیم عنوان کرد: در حال حاضر در این شهرستان دانشگاه علوم پزشکی با 15 هزار دانشجو داریم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه زیرساخت‌های در شهرستان رفسنجان گفت: امروز در این شهرستان هزار و 578 کیلومتر آزادراه و جاده داریم، 95 درصد روستاهای ما گازرسانی شده، صد درصد روستاهای بالای 20 خانوار ما برق‌رسانی شدند و 98 درصد روستاهای بالای بیست خانوار آبرسانی شده‌اند.

اسکندری‌نسب با اشاره به پروژه‌های آماده افتتاح و کلنگ‌زنی در ایام دهه فجر در شهرستان رفسنجان بیان کرد: در این ایام تنها 43 میلیارد تومان پروژه در حوزه آسفالت روستایی داریم و در حوزه پروژه‌های شهری هزار و 300 مترمکعب آسفالت در شهر رفسنجان افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه کارخانه رفسنجان دارو بزرگترین کارخانه تولید داروی جنوب شرق کشور با اعتبار 30 میلیارد تومان 21 بهمن‌ماه افتتاح می‌شود گفت: کارخانه دانه‌بندی شن و ماسه مجموعه دهیاری‌های شهرستان رفسنجان را با اعتبار 1.5 میلیارد تومان در آستانه افتتاح داریم که در کشور نخستین کارخانه دانه‌بندی آسفالت و شن و ماسه است.

فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه تصفیه‌خانه شهر رفسنجان با 108 میلیارد تومان اعتبار دهه فجر امسال کلنگ‌زنی شده و امیواریم که دهه فجر سال آینده افتتاح شود افزود: دیوار شهر رفسنجان که از بناهای تاریخی این شهر است به همت شورای شهر و شهرداری رفسنجان احیا شده که افتتاح می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=24430
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.