بهره‌مندی ۱۴۸ روستا در استان از نعمت گاز طبیعی

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان گفت: در سال 1399 تعداد 10 شهر به همراه 148 روستا، از نعمت گاز طبیعی بهره مند می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کرمان مهندس فلاح ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت در سال 1399 با وجود تمامی مشکلات و استرس های کاری ناشی از شیوع بیماری کرونا خوشبختانه مجموعه گاز استان کرمان توانسته است با رعایت نمودن پروتکل های بهداشتی توسط پیمانکاران و کارکنان، عملیات گازرسانی در استان را  همچون سال 1398 با روحیه مضاعف ادامه دهد و با توجه به اهداف و برنامه های  سال 1399 پیشرفت قابل توجهی  داشته باشد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده و اقدامات صورت پذیرفته ، تعداد 10 شهر ( ارزوئیه، هنزا، زهکلوت ، گنبکی، ریگان، مردهک ، دوساری ، عنبرآباد، فاریاب و شهداد ) به همراه 148 روستا در سال 1399 که به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی سال جهش تولید نامگذاری شده است، از نعمت گاز طبیعی بهره مند می‌شوند. همچنین در همین راستا گازرسانی به 12 محور صنعتی جدید جهت صرفه جویی در مصرف 48 میلیون لیتر سوخت مایع در حال اجرا می باشد.

ایشان در پایان اظهار داشتند طی سال 1398 شرکت گاز استان کرمان توانست با اجرای بیش از 2275 کیلومتر خطوط انتقال، تغذیه و شبکه توزیع که از زمان تاسیس این شرکت تا کنون بی سابقه بوده است رتبه دوم کشوری را در لوله گذاری کسب نماید که نسبت به سال های 96 و 97 ارتقاء سه پله ای داشته است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=52299
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.