بمناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن صورت گرفت؛


تجلیل فرماندار بم از بانوان شاغل در فرمانداری

طی مراسمی هادی شهسوارپور فرماندار بم به مناسبت فرارسیدن ولادت باسعادت جضرت زهرا(س) و روز زن،از بانوان شاغل در فرمانداری بم تجلیل بعمل آورد و حکم بازنشستگی سرکارخانم الهه دانشور نیز به او تحویل داده شد.

هادی شهسوارپور فرماندار بم روز چهارشنبه در جلسه ای که بمناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن برگزار شد گفت:  جایگاه زنان در جامعه به عنوان یکی از نقش های برجسته ای است که نصیب انسان می گردد و سلامت روح و روان خانواده در دست زنان به خصوص مادران است.

او بیان کرد: بانوان شاغل در ادارات جدا از وظیفه بزرگ مادری و تعلیم و تربیت فرزندان توانسته اند به خوبی در حوزه های مختلف اداری و حتی مدیریت بخش های مختلف ادارات شهرستان نقش مهمی ایفا کنند که این خود نشان از پشتکار،وظیفه شناسی و دلسوزی درانجام امور محوله آنان دارد .

شهسوارپور ادامه داد: پرورش فرزندانی با غیرت، متدین و شجاع نتیجه تربیت صحیح مادرانی است که با الگو پذیری از حضرت فاطمه زهرا(س) توانستند فرزندانی موفق به جامعه تحویل دهند.

فرماندار بم از زحمات و تلاش‌های صادقانه سرکارخانم الله دانشور که بیش از سی سال از بهترین سال های عمر خود را در خدمت دولت بوده است و اکنون به افتخار بازنشتگی نائل آمده بود تشکر و قدردانی کرد و افزود: بازنشستگان کوله باری از تجربیات هستند و همکاران بایستی از تجربیات گرانقدر خانم دانشور خصوصا تجربه کار کردن در بحران زلزله 82 نهایت استفاده را بکنند.

او تاکیدکرد: کار کردن در شرایط کنونی با وجود محدودیت امکانات و منابع و همچنین مشکلات پیش آمده از کرونا و تحریم هایی که دست به گریبان آن ها هستیم بسیار سخت است.

شهسوارپور عنوان کرد:بانوان ما با توجه به اینکه هم کار می کنند و هم مدیریت خانواده را به درستی انجام می دهند ایثار میکنند، دولت نیز برای تلاش بانوان ارزش قایل است و باید به سمتی حرکت کنیم که این تصور جنسیتی مطرح نباشد و فقط شایسته سالاری مد نظر باشد

در ادامه سرکارخانم دانشور مشاور اموربانوان در فرمانداری گفت: ازبهمن سال 73 که در فرمانداری بم مشغول به فعالیت شدم و فراز و نشیب های زیادی را پشت سرگذراندم اما زلزله سال 82 و از دست دادن جان شهروندان و خصوصا همکارانم تلخ ترین اتفاق دوران کاری و زندگی بنده بوده است.

الهه دانشور بیان کرد: به نظر بنده بازنشستگی پایان خط نیست بلکه سرآغاز خط جدید و یک فرصت است تا کارنامه ای که برای خود به جا گذاشته ایم را مرور کنیم و خوشا به حال افرادی که با سخنان یا قلم خود بر علیه کسی کاری نکرده باشند و دارای وجدان آرامی باشند.

در پایان شهسوارپور فرماندار بم و مطهری نیا معاون توسعه و پشتیبانی فرمانداری ،با اهدای لوحی از زحمات و تلاش بانوان شاغل در فرمانداری تقدیر بعمل آوردند همچنین سرکارخانم دانشور به افتخار بازنشتگی نائل آمد و حکم بازنشتگی خود را از فرماندار بم دریافت کرد.

شهرستان بم در فاصله 195 کیلومتری استان کرمان واقع شده است

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=63913
1 نظر
  1. […] گزارش کرمان نو فرماندار بم در نشست خبری روز یکشنبه ۱۷ اسفند در خصوص سفرهای نوروزی […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.