تعطیلی بانک کشاورزی رودبار جنوب به دلیل شیوع کرونا

مدیر ستادی بانک کشاورزی جنوب کرمان از تعطیلی یک روزه این بانک در شهرستان رودبار جنوب به دلیل شیوع کرونا خبرداد و گفت : این بانک فقط امروز تعطیل است تا محوطه بانک ضدعفونی و از فردا کارکنان دیگر شعب به صورت جایگزین به مردم رودبار جنوب خدمات رسانی می‌کنند.

بابک کلانتری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بانک فقط امروز تعطیل است تا محوطه بانک ضدعفونی و از فردا کارکنان دیگر شعب به صورت جایگزین به مردم رودبار جنوب خدمات رسانی می‌کنند.

وی گفت: ۸۰ درصد کارکنان بانک کشاورزی شهرستان قلعه‌گنج نیز به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند از این رو این بانک با ۲ نفر به مردم خدمات رسانی می‌کند.

مدیر ستادی بانک کشاورزی جنوب کرمان به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا اشاره کرد و گفت: استفاده از ماسک و دستکش در بانک‌های کشاورزی جنوب کرمان برای کارکنان و مردم اجباری بوده و از ارائه خدمات به افراد بدون ماسک و دستکش خودداری می‌شود.

وی پول نقد را عامل مهمی برای انتقال ویروس دانست و اظهار داشت: از امروز کارکنان بانک‌های کشاورزی جنوب کرمان از گرفتن پول نقد معذور هستند چرا که این تصمیم برای سلامتی مردم گرفته شده است.

کلانتری بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید و از ارائه خدمات بانکی در شعب بانک کشاورزی در جنوب کرمان به صورت شیفتی خبر داد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=51453
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.