تمدید مهلت ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی در مدارس شاهد

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش کرمان از تمدید مهلت ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی در مدارس شاهد استان تا 20 خرداد ماه 99 خبر داد .

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان حسین محسن بیگی با اعلام این خبر گفت: متقاضیان ثبت نام پایه اول دوره ابتدایی در این مدارس می توانند تا 20 خرداد ماه 99 با مراجعه به سامانه سجا به نشانی www.saja.medu.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

وی همچنین به زمان ثبت نام دانش آموزان پایه هفتم و دهم متوسطه نیز اشاره کرد و افزود: ثبت نام دانش آموزان پایه هفتم دوره اول متوسطه،  اول تیر تا 14 تیرماه و  پایه دهم دوره دوم متوسطه 5 تا 21 تیرماه انجام می شود.

محسن بیگی عنوان کرد: ثبت نام در مدارس شاهد فقط از طریق سامانه سجا انجام می شود.

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش کرمان درباره ثبت نام قطعی در مدارس شاهد گفت: بعد از پایان ثبت نام، از تاریخ20 خرداد تا 27 خرداد در پایه اول ابتدایی از تاریخ 17 تا 27 تیرماه در پایه هفتم و از تاریخ 24 تیر تا 31 تیرماه مدارک دانش آموز توسط ستاد ثبت نام مدرسه بررسی شده و در سامانه سجا تایید می‌شود و سپس برحسب ظرفیت مدرسه که از طریق استان یا منطقه تعیین شده است. از افرادی که امتیاز لازم را کسب کرده‌اند برای ثبت‌نام دعوت می‌شود و افرادی که مدارکشان کامل بود ثبت نام قطعی می‌شوند.

وی ادامه داد: افرادی که مدارکشان مورد تایید ستاد ثبت نام مدرسه بوده است در پایه اول ابتدایی از 27 خرداد تا 3 تیرماه، در پایه هفتم از28 تیرماه تا 3 مردادماه و در پایه دهم از اول تا 15 مردادماه، فرصت مراجعه و قطعی کردن ثبت نام در مدرسه را دارند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=50605
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.