توزیع یک هزار بسته معیشتی و هفت سری جهیزیه به همت سپاه در بم

کرمان نو- فرمانده ناحیه بسیج مقاومت سپاه بم گفت: سپاه یک هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی ۷۵۰ میلیون تومان و هفت سری جهیزیه به مناسبت اعیاد شعبانیه و هفته پاسدار در این شهرستان توزیع کرد.

سرهنگ احمد بدرآبادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرمان نو افزود: بسته‌های غذایی توزیع شده شامل ۱۰ کیلوگرم برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارانی و حبوبات است و توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان بم بین خانواده‌های کم‌درآمد که از قبل شناسایی‌شده‌اند، توزیع شد.

به گفته او ارزش ریالی هر یک از بسته ها ۷۵۰ هزار تومان است.

فرمانده ناحیه سپاه مقاومت بم ادامه داد: همچنین با پیگیری های مجموعه سپاه تعداد هفت سری جهیزیه بین جوانان نیازمند این شهرستان توزیع خواهد شد که هر سری جهیزیه معادل ۲۵ میلیون تومان شامل فرش، اجاق گاز، یخچال، ماشین لباسشویی، جارو برقی و غیره است.

سرهنگ بدرآبادی تاکید کرد: این وسایل اهدایی از طرف فرمانده سپاه پاسداران استان کرمان به مجموعه شهرستان بم و شامل کالاهای اساسی خانوارها است.

توزیع یک هزار بسته معیشتی و هفت سری جهیزیه به همت سپاه در بم

۳۰ کیلومتر لوله کشی آب در روستاها

او توضیح داد: در ایام شعبانیه همچنین فاز جدید آبرسانی به روستاهایی که دارای تنش آبی هستند با ۳۰ کیلومتر لوله کشی آغاز شده است.

سرهنگ بدرآبادی تصریح کرد: روستاهای فاقد آب سالم از اول سال جاری تاکنون لوله گذاری و آبرسانی شده است.

او ادامه داد: ۳۳ روستا به منظور اجرای طرح آبرسانی در شهرستان بم در فاز نخست شناسایی شده و از همان روز اول به صورت مرحله به مرحله کار در روستاهای متعدد در حال انجام است.

او ادامه داد: این خدمات توسط مجموعه گروه های جهادی بسیج ، مجموعه دستگاه های اجرایی و با همکاری واقفان انجام شده و مردم روستاها در حال استفاده هستند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=86065
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.