به مناسبت دهه امامت و ولایت برگزار شد


توزیع ۳۰۰۰ سری لوازم ضروری منزل بین خانواده‌های نیازمند کرمان آغاز شد

توزیع ۳۰۰۰ سری لوازم ضروری منزل توسط کمیته امداد استان کرمان بین خانواده های مددجو و نیازمند سراسر استان آغاز شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، ناصر عسکری نژاد مدیر کل کمیته امداد استان کرمان صبح امروز ۲۳ تیرماه در این مراسم که با حضور فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان و جمعی از مسئولان استان برگزار شد، گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) وظیفه خود می داند در زمینه امیدآفرینی و شادی و نشاط خانواده های تحت حمایت اقدام کند.

وی افزود: ۳۰۰۰ سری لوازم ضروری منزل به ارزش ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در ایام دهه امامت و ولایت در اقصی نقاط استان کرمان توزیع و خدمات دیگری هم در این ایام به مددجویان و خانواده های محروم ارائه می شود.

عسکری نژاد تصریح کرد: لوازم مذکور در مجموع شامل دو هزار و ۱۴۴ کولر، ۶۸۰ یخچال، ۱۰۰ منبع آب، ۳۰۰ بخاری و جاروبرقی است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با قدردانی ویژه از فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب شرق کشور به جهت همکاری در رزمایش های مشترک کمک های مومنانه؛ افزود: ۳۰۰۰ سری لوازم این دوره نیز توسط لجستیک قرارگاه جنوب شرق ارتش در بین جامعه هدف توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه اهداف امداد در دو مقوله “حمایتی و معیشتی” و “توانمندسازی” دنبال می شود؛ افزود: علاوه بر کمک های موردی، ماهیانه مبلغی از ۵۰۰ تا یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بر اساس بعد خانوار در قالب مستمری به حساب مددجویان واریز می شود.

عسکری نژاد اظهار کرد: احداث مسکن، توزیع جهیزیه، کمک های تحصیلی و … از دیگر خدمات امداد به مددجویان است.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد کمیته امداد در زمینه اشتغالزایی گفت: استان کرمان سال گذشته با جذب ۱۰۵ درصد تسهیلات، رتبه برتر را در زمینه ایجاد اشتغال در بین ادارات کل کمیته امداد در سراسر کشور کسب کرده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=92067
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.