فرماندار بم گفت:


جهانی فکر کنیم،محلی عمل کنیم

کرمان نو- فرماندار بم تصریح کرد:در شهر جهانی بم که بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ سال سابقه شهرنشینی دارد اگر بخواهیم موفق شویم باید جهانی فکر کنیم و محلی انجام دهیم که اگر عکس این رخ دهد موفق نخواهیم شد .

سوت آغاز به کار ششمین دوره شورای اسلامی شهر بم همزمان با برگزاری آیین تحلیف اعضاء، با حضور فرماندار بم نواخته شد.
ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر امروز پنجشنبه چهاردهم مردادماه آغاز به کار کرده و منتخبان مردم در پارلمان محلی پس از برگزاری مراسم تحلیف برای یک دوره چهار ساله کار می‌کنند.
به گزارش خبرنگار کرمان نو، نخستین جلسه هر دوره شورا تحت ریاست مسن‌ترین و جوان‌ترین عضو شورا تشکیل می‌شود که در شورای ششم نیز علیرضا ریاضی به عنوان مسن ترین و حامدسلجوقیان جوان‌ترین افراد و اداره کننده نخستین جلسه شورا بودند.
در جریان این جلسه متن سوگندنامه توسط علیرضا ریاضی رئیس سنی قرائت د و اعضاء نیز در حال قیام سوگند یاد کرده و آن را امضاء کردند.
در ادامه جلسه فرماندار بم ضمن تقدیر و تشکر از اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی گفت: این افراد در دوره چهار ساله‌ای که فعالیت می کردند در حد توان تلاش خود را کردند و وظیفه ای که برعهده داشتند را به درستی پیش بردند
هادی شهسوارپور افزود:شرط اول در شورای اسلامی تعامل است و اگر تقابل جایگزین تعامل باشد مطمئنا هیچ کاری به نتیجه نمی‌رسد.
وی بیان کرد: همانطور که شورای اسلامی قبل به دو دوره تقسیم شده بود دو سال اول تقابل و دو سال پایانی دوره تعامل بود که در دو سال دوم کارها به خوبی پیش می رفت.
به گفته وی برنامه محور بودن در راستای سیاست های شورا می تواند رشد ، توسعه و آبادانی شهر را رونق بخشد .
شهسوارپور ادامه داد:بم نیاز به معرفی ندارد و به عنوان یک برند جهانی است که برای حفظ آن باید شورا در راستای این برند جهانی گام بردارد .
وی تاکید کرد:ضمن اهمیت توسعه عمرانی،توسعه فرهنگی، اجتماعی،سیاسی و… نیز مهم است زیرا شورا به عنوان یک بازوی اجرایی شهرداری می تواند بسیار در بحث فرهنگ تاثیرگذار باشد .
فرماندار بم توضیح داد:اکنون آغاز دیگری برای شوراهای شهر بم است که انشاءالله با حضور اعضای شورای جدید که تماما افرادی توانمند و مورد وثوق مردم هستند در دوره فعالیت چهار ساله خودطبق سیاست‌های که در قانون مشخص شده خدمات شایانی به مردم بم خواهند داشت.
در پایان طبق ضوابط هیئت رئیسه انتخاب شد و کریم غضنفرآبادی با کسب ۵ رای به عنوان رئیس شورا ، سمانه سام‌نژاد با کسب۷ رای نایب رئیس شورا و منصور عزیزابادی با کسب ۷ رای به عنوان خزانه دار و منشی اول شورای اسلامی شهر بم انتخاب شدند .

شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری استان کرمان واقع شده است

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=74682
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.