حذف قبوض کاغذی گاز از اول آذرماه

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کرمان ، مهندس فلاح از اجرای فرآیند حذف قبض کاغذی گاز از اول آذرماه سال جاری در این استان خبرداد .

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان افزودند: با توجه به رویکرد دولت در حذف قبوض کاغذی آب، برق، گاز و تلفن و با توجه به وجود زیرساختهای لازم، بدین منظور این طرح با هدف کاهش هزینه‌ها، بهبود کیفیت و دقّت خدمات ارایه شده همزمان با سایر شرکتهای گاز استانی در سطح استان کرمان آغاز شده است.

وی این طرح را در زمینه ارایه هر چه بهتر خدمات در سطح استان یکی از اقدامات ارزنده دولت برشمرد و گفت: در این طرح با جمع آوری شماره تلفن همراه، مبالغ گازبهاء مشترکین از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود.

ایشان در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری کلیه مشترکین گاز طبیعی استان اظهار داشت: مشترکین محترم

می توانند به یکی از روشهای ذیل شماره تلفن همراه خود را ثبت نمایند.

  • ارسال شماره اشتراک به صورت شماره اشتراک*1 (به ترتیب از سمت چپ به راست ) به شماره پیامک 1000194
  • ارسال شماره اشتراک به شماره پیامک 1000341194
  • از طریق وب سایت شرکت گاز استان کرمان به آدرس ( http://www.nigc-kerman.ir) و مراجعه به لینک ثبت تلفن همراه مشترکین جهت حذف قبوض کاغذی .
  • استفاده از آدرس اینترنتی صفحه حذف قبوض کاغذی گاز به آدرس (http://ghabz.nigc.ir )
  • از طریق وبسایت شرکت ملی گاز ایران به آدرس (nigc.ir) و مراجعه به لینک ثبت تلفن همراه مشترکین جهت حذف قبوض کاغذی واقع در صفحه اصلی سایت.

فلاح در خاتمه گفت کلیه مشترکین در سطح استان می توانند با ارسال عدد 0 به سامانه پیامک 1000341194 از خدمات گسترده سامانه پیامکی این شرکت مطلع شوند.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=36199
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.