حل مسائل اجتماعی نیازمند کمک تمام دستگاه‌های اجرایی

مدیر کل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: «تحقق اهداف آموزش و پرورش بدون مشارکت آحاد مردم و دستگا‌های اجرایی امکان پذیر نیست.»

زهرا موسی پور صبح امروز چهارشنبه ۲۷شهریور در حاشیه اجرای طرح نشاط اجتماعی پاکسازی اطراف مدارس استان کرمان که در ستاد فرماندهی استان کرمان برگزار شد،با اشاره به مزایای این گونه طرح ها گفت: «اجرای آن‌ها نوید خوبی را به ارمغان دارد و شاهد تعامل و همکاری خوبی با رده‌های مختلف هستیم.»

وی ادامه داد: تحقق اهداف آموزش و پرورش بدون مشارکت آحاد مردم و دستگا‌های اجرایی امکان پذیر نیست.

موسی پور تصریح کرد: تلاش برای آموزش و پرورش و نگهداشت آن وظیفه همگانی است و هرکسی درهر مقام و مسئولی می‌تواند کمک دهنده باشد.

وی افزوذ: «مسائل آموزش و پرورش به قدری مهم است که باید آن‌ها را مقدم بر سایر بدانیم.»

او بیان کرد: اگر به این نتیجه رسیدیم که مسایل آموزش و پرورش الویت و دغدغه اول است و نگاه کنیم که آموزش و پرورش چه مسائلی دارد و برای حل آن‌ها تلاش کنیم موفق خواهیم بود.

مدیر کل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری گفت: «حضور و آموزش کارشناسان پلیس درمدارس در جمع دانش آموزان، اولیاء و همکاران آموزش و پرورش امنیت و احساس امنیت و آرامش را به آن‌ها می‌دهد.»

او تاکید کرد: تا شعاع ۲۰۰متری مدارس باید از هرگونه جرمی پاکسازی شود چرا عامل دردسترس بودن هر نوع مواد، مشروب و. زمینه و بستر رافراهم می‌کند پس باید تلاش کنیم محیط برای مجرمان ناامن شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=35030
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.