خاموشی شهر به دلیل ارتقاء شبکه

مرتضی یکی از شهروندان کرمانی می‌گوید: ما در خیابان جنت زندگی می‌کنیم، متاسفانه در یکی، دو روز گذشته برق خانه ما به مدت دو ساعت قطع بود، این قطعی ساعت 12تا 14 اتفاق افتاد، هیچ خبری هم در خصوص خاموشی به محله داده نشده بود.
نمونه این شکایات مردمی در مناطقی مانند مدیریت، بزرگراه آیت الله خامنه‌ای و… هم به دست ما رسید.
از این رو به سراغ شرکت توزیع برق شمال رفتیم.
نقص فنی مشکل قطع برق
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شمال عامل قطعی برق در یعضی مناطق شهر را نقص فنی اعلام کرد و اضافه کرد: ممکن است به دلیل گرمای هوا، سیمی پاره شده باشد و یا هر اتفاق دیگری مانند آن صورت گرفته باشد که از عوامل طبیعی بوده است.
امیر جهانشاهی به ما گفت: امسال استان کرمان خاموشی ندارد، شرکت توانیر به ما اعلام کرد که در صورت رعایت مردم، برق در ایام تابستان قطع نخواهد شد. اگر مردم فقط ده درصد صرفه جویی داشته باشند تابستانی بدون خاموشی را خواهیم داشت.
رعایت برابر با نبود خاموشی
جهانشاهی تاکید کرد: پیک مصرف برق بین 12 تا 16و همچنین 19تا 23 است، اگر مردم در این ساعت کولر آبی را روی دور کُند، کولر گازی را بین درجه 23 تا 25 قرار دهند، لامپ اضافه و وسایل برقی را هم در ساعات اوج مصرف خاموش کنند،شاهد خاموشی مانند بعضی از استان‌ها نخواهیم بود.
خاموشی‌های مشخص
در ادامه مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق در خصوص خاموشی‌های برنامه ریزی شده همیشگی گفت: بعضی از خاموشی‌ها در اثر تعمیرات، نوسازی‌، تراکم سازی و انبوه سازی شبکه اتفاق می افتد که فقط مختص شهر ما نیست و در کل کشور برای ارتقا سیستم و یا برق رسانی به همه مناطق صورت می‌گیرد از این رو خاموشی‌های پیش آمده می‌تواند به این دلیل باشد.
اطلاع رسانی هرروزه
این مقام مسئول در پاسخ به سوال ما که چرا در خصوص خاموشی‌های برنامه ریزی شده شرکت برق، اطلاع رسانی نمی‌شود گفت: همه خاموشی‌ها در سایت شرکت توزیع مشخص شده اند علاوه بر این هر روز اخبار شبکه کرمان در صداو سیما ساعات قعطی برق را اطلاع‌رسانی می‌شود.
شرایط فیش الکترونیکی
با توجه به این فیش کاغذی برق از اول تیرماه حذف شده جهانشاهی می‌گوید: مردم می‌توانند شماره موبایل خود را جهت دریافت پیامک کد *P*شناسه قبض# را به شماره 2000341121 پیامک کنند تا مبلغ فیش خود را در هرماه دریافت کنند. در صورتی که افراد مستاجر باشند می‌توانند پس از اتمام قرار داد با شماره موبایل خود کد *D*رمزرایانه # را به شماره 2000341121پیامک کنند . در این صورت شماره موبایل فرد حذف می شود که با عوض کردن منزل خود می‌توانند دوباره به همان روش اول نام خود را در سامانه ثبت کتند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=29535
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.