خرید ۵۰۰ میلیون تومان تجهیزات برای آتش نشانی رفسنجان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری رفسنجان از خرید ۵۰۰ میلیون تومان تجهیزات برای آتش نشانی رفسنجان طی یک سال گذشته خبر داد.

علی رمضانی‌نژاد صبح امروز هفت مهر ماه در مراسم کلنگ زنی ایستگاه شماره شش آتش نشانی رفسنجان با تبریک روز آتش‌نشانی و ایمنی اظهار کرد: ایستگاه آتش‌نشانی شماره شش مناطق رحمت‌آباد، جعفرآباد و ماهونک را پوشش می‌دهد چون بعد مسافت این مناطق تا بقیه ایستگاه‌ها تقریباً زیاد بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی رفسنجان با اشاره به عملکرد سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان رفسنجان از مهرماه سال گذشته تا کنون توضیح داد: سه دستگاه خودرو، دو دستگاه اطفای حریق و دو دستگاه موتورسیکلت امداد و نجات به مجموعه آتش‌نشانی اضافه شده و بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان تجهیزات طی این مدت خریداری شده و به سازمان تزریق شده است.

رمضانی نژاد بیان کرد: مردم قبلاً  گله‌مند بودند که خودروها به محل حادثه دیر می‌رسند بنابراین روی خودروها دوربین نصب کردیم و همزمان که اعزام می‌شوند هم از بیرون هم داخل فیلم‌برداری می‌شود.

وی تصریح کرد: ضبط مکالمات نیز از سال گذشته به‌روزرسانی شده و زمان و مکالمه هرگونه تماس با آتش‌نشانی ضبط می‌شود و مکان حادثه هم توسط جی پی اس ثبت می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر رفسنجان نیز در این مراسم موفقیت کارهای عمرانی را منوط به کارهای فرهنگی اجتماعی دانست و گفت: اگر برای مسائل فرهنگی اجتماعی کار نشود زیرساخت‌هایی که ایجاد شده آسیب می‌بیند.

محمد فتحی با بیان اینکه بودجه سال گذشته شهرداری رفسنجان ۱۸۰ میلیارد تومان بوده که در تمام بخش‌ها دیده شده و تمام نقاط شهر در نظر گرفته شده است ادامه داد: همه نقاط شهر همزمان کار انجام می‌شود به نوعی رفسنجان به یک کارگاه ساختمانی تبدیل شده و حجم کاری در این دوره بی‌نظیر است.

عضو شورای اسلامی شهر رفسنجان خاطرنشان کرد: سال ۹۸ دو، سه پروژه خیلی خوب شامل خیابان ارجمندی، خیابان انقلاب  و بلوار امام رضا(ع) استارت خورده و در دو سال باقیمانده شورا در بزرگراه خلیج فارس روگذر خوبی توسط مشاور دیده شده است که احداث خواهد شد.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=35600
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.