دستگیری سارق سیم‌های برق در کرمان با ۱۶ فقره سرقت

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری سارق سیم‌های برق شبکه هوایی این شهرستان و کشف ۱۶ فقره سرقت در عملیات ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ مهدی پورامینایی ادامه داد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ شهر کرمان حین گشت زنی های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به یک سارق در حال سرقت سیم برق شبکه هوایی کرمان برخورد کردند.

او اظهار داشت: سارق با دیدن پلیس اقدام به فرار کرد که در نهایت با سرعت عمل ماموران انتظامی دستگیر و جهت بازجویی به مقر پلیس دلالت شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به کشف سیم چین و مقداری سیم برق مسروقه از متهم ادامه داد: سارق دستگیر شده در بازجویی های پلیسی و در مواجهه با دلایل و مستندات قانونی لب به سخن گشوده و به ارتکاب ۱۶ فقره سرقت سیم برق فشار شبکه هوایی در شهر کرمان اعتراف کرد.

سرهنگ پورامینایی در پایان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: شهروندان به هشدار های انتظامی و آموزش های همگانی پلیس در حوزه پیشگیری از سرقت توجه ویژه داشته و کاربردی داشته باشند و در صورت مشاهده افراد مشکوک موضوع را سریعا از سامانه ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

چندی پیش در یکی از محله های کرمان با سرقت سیم‌های برق تمام لوازم برقی آن محله سوخت و ساکنین به شدت متضرر شدند که با کمک سازمان برق بخشی از این ضررها جبران شد./ایرنا

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=67228
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.