دیدار نماینده مردم کرمان و راور با خانواده شهدا

دیدار مشترک محمدمهدی زاهدی نماینده مردم شهرستان‌های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و احمد گروهی مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان کرمان از سه خانواده شهید در روستای ده‌زیار از توابع بخش چترود کرمان برگزار شد.

به گزارش کرمان نو، در این دیدار که به همت خادمان هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل(ع) روستای ده زیار برگزار شد از خانواده شهیدان جهانگیر صدقی و احمد درانی‌نژاد از شهدای دوران دفاع مقدس و شهیده زهرا افضلی از شهدای تشییع باشکوه سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی سرکشی شد.

شهید “جهانگیر صدقی ده‌زیاری” 25 فروردین ماه 1345 در خانواده‌ای مذهبی در روستای ده‌زیار به دنیا آمد. این شهید بزرگوار بیسیم‌چی حاج قاسم در دوران دفاع مقدس و مسئول آموزش مخابرات لشکر 41 ثارالله بود و زمانی که برای راه‌اندازی شبکه مخابراتی به طرف بانه (عملیات کربلای 10) در حرکت بود توسط هواپیماهای دشمن به شهادت رسید.
شهید “احمد درانی‌نژاد” در سال 1343 در روستای ده زیار کرمان به دنیا آمد، جوانی با اخلاق بود و در بخشی از وصیت او به خطاب به مادرش آمده است که شما به حضرت زینب(س) بنگرید و ببینید که چقدر صبر داشتند و اگر زمانی نیز خداوند مرا پذیرفت بدانید در راه خدا و امام حسین(ع) شهید شدم، باز همانند حضرت زینب(س) بر مصائب و سختی‌ها صبر کنید. شهید “احمد درانی‌نژاد” در تاریخ 23 خردادماه سال 1367 در عملیات بیت‌المقدس در شلمچه به شهادت رسید.
شهیده “زهرا افضلی” بانویی مومنه است که در مراسم تشییع بی‌نظیر پیکر مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان به شهادت رسید و در گلزار شهدای روستای ده‌زیار به خاک سپرده شده است. این شهیده بزرگوار دارای چهار فرزند، دو دختر و دو پسر است.

2 4

3 3

4 3

5 2

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=84222
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.