مدیر توزیع برق شهرستان زرند خبر داد:


سرقت 5 هزار متر کابل شبکه توزیع برق در شهرستان زرند

مدیر توزیع برق شهرستان زرند گفت: 5 هزار متر کابل شبکه برق این شهرستان طی دوهفته گذشته  سرقت شده است که این میزان سرقت بیش از 6میلیارد ریال به شبکه توزیع برق این منطقه خسارت وارد کرده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ؛ هادی اسدی مدیرتوزیع برق شهرستان زرند گفت:  5هزار متر کابل شبکه برق این شهرستان طی دوهفته گذشته  سرقت شده است که این میزان سرقت بیش از 6میلیارد ریال به شبکه توزیع برق این منطقه خسارت وارد کرده است.

مدیرتوزیع برق شهرستان زرند گفت: بیش از 230 فقره سرقت تجهیزات شبکه برق از ابتدای سالجاری تاکنون در این منطقه ثبت شده است.که نسبت به مدت مشابه پارسال 50درصد افزایش داشته است .

وی با بیان اینکه باهمکاری  ماموران انتظامی این شهرستان حین گشت زنی، گروه سارقین را هنگام سرقت سیم های برق در روستای بهشت وحدت شهرستان زرند دستگیر کردند اظهار داشت :
متهمین دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی پلیس به سرقت کابل و سیم های برق برخی مناطق این شهرستان از جمله خانوک ، ریحان شهر، دشتخاک ،بهشت وحدت و شهرستان های کرمان ، رفسنجان اعتراف کردند

اسدی تصریح کرد: این سارقین با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

وی اضافه کرد:  با توجه به سرقت های مکرر تجهیزات شبکه برق این شهرستان، گشت های مداوم و نامحسوس توسط پرسنل این امور و با همکاری نیروی انتظامی و بسیج به صورت مستمر انجام می شود.

مدیر توزیع برق شهرستان زرند نقش و همکاری مردم در این حوزه را مهم دانست و بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک (به ویژه در محدوده زمانی ۱۲ بامداد تا پنج صبح) که در حال صعود و یا فرود از تیرهای برق یا دستکاری تجهیزات برق هستند مراتب را سریعا به شماره ۱۱۰ نیروی انتظامی و یا سامانه ۱۲۱ شرکت توزیع برق اطلاع دهند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=84230
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.