راه‌اندازی کمیسیون تسهیلات رونق تولید استان

به گزارش خبرگزاری مهر محمدرضا فتوت امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفته با توجه به اهتمام ویژه دولت تدبیر و امید به رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی کشور، روند بررسی مشکلات این واحدها در استان شتاب بیشتری گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید،از مجموع ۱۰ واحد صنعتی،مسائل و مشکلات بانکی هفت واحد صنعتی استان کرمان بررسی و تصمیماتی اخذ شد، یادآورشد که یک مورد از واحدهای صنعتی با مشکل آب مواجه بود که با هماهنگی شرکت آب منطقه‌ای مقرر شد کارشناسان موضوع را پیگیری و پس از یک هفته، نتیجه را به کارگروه ارسال کنند.

او با تأکید بر لزوم درایت در مدیریت، برخی از مشکلات موجود در صنعت را ناشی از عدم مدیریت صحیح و علمی دانست و بهره‌گیری از تخصص افراد کارآمد در بخش مشاوره مالی را امری ضروری در موفقیت واحدهای تولیدی خواند.

 فتوت با اشاره به اینکه در سال جاری حدود چهار جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان برگزار شده است، تصریح کرد که هر ماه هشت جلسه ذیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان (پنجره واحد، شورای گفتگو و …) برگزار می شود.

 او همچنین گفته مصوبات کمیسیون تسهیلات رونق تولید پس از تایید و تصویب در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به بانکهای استان ابلاغ و لازم اجراست.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=12523
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.