رگه‌هایی از فساد مانع شکل گیری پنجره واحد در استان می‌شود

استاندار کرمان تعطیلی جلسه قبلی پنجره واحد سرمایه گذاری استان را یک اقدامی نمادین دانست و گفت: متاسفانه احتمال می دهم رگه هایی از فساد وجود دارد،برخی ها در این مورد همکاری نمی کنند و نمی خواهند پنجره واحد شکل بگیرد، اما من با تمام توان این مسئله را دنبال می کنم تا سرمایه گذار ما برای گرفتن مجوز و پاسخ استعلامات معطل نماند.

دکتر”محمدجواد فدایی” صبح امروز دوم شهریورماه در مراسم افتتاح پروژه های کارخانه فرآوری شمش روی و معدن خان خاتون شهرستان بم به مناسبت هفته دولت با اشاره به پروژه هایی که در این هفته در شرق استان بهره برداری می شود، اظهار کرد: امیدواریم این پروژه ها نقش موثری در توسعه منطقه داشته باشد.
به گزارش ایسنا وی افزود: تولید شمش روی یکی از پروژه های مهم است و امیدواریم در آینده پروژه های بیشتری از این دست داشته باشیم.
فدایی در ادامه تصریح کرد: مشکل اصلی که خیلی از کشورها دارند و کشور و استان ما نیز با آن روبه روست، بحث اشتغال است و دولت تدبیر و امید در این زمینه برنامه هایی دارد اما باید اقداماتی انجام بدهیم که نتیجه عملی آن اشتغال باشد و تنها با شعار دادن محقق نمی شود.
استاندار کرمان با تاکید بر اینکه بنده شخصا علت مشکلات جامعه را بیکاری می دانم و نخستین کاری که باید مد نظر همه ما باشد، ایجاد اشتغال است گفت: حل مشکل اشتغال دو بخش دارد که بک بخش آن وجود افراد پرتلاش و پیگیر است که اگر زمینه فراهم شود افراد زیادی از این دست داریم و حضور آقای اسماعیلی و روش وی الگویی برای دیگران است.
وی با تحسین تلاش و پیگیری سرمایه گذار معدن شمش روی خان خاتون عنوان کرد: بخش دوم مربوط به ما مسوولان دولتی است که باید زمینه کار را فراهم کرده و مجوزها را صادر کنیم.
فدایی با تاکید بر اینکه بنده در اینکه سیستم اداری پویا و کارا باشد خیلی جدی هستم و به شدت روی این قضیه وقت می گذارم و مطمئن هستم به نتیجه می رسم تصریح کرد: تعطیلی جلسه قبلی پنجره واحد سرمایه گذاری استان اقدامی نمادین بوده با این تعطیلی خواستم اهمیت موضوع را نشان دهم و به صورت جدی پیگیر حضور مدیران در جلسات پنجره واحد هستم.
وی با اشاره به معطلی یک ساله یکی از پروژه های سرمایه گذار کارخانه شمش روی(آقای اسماعیلی) در حوزه محیط زیست افزود: برای سیستم اداری و دولتی زشت است که فردی مدت ها برای گرفتن یک مجوز معطل بماند برای اینکه می خواهد در منطقه محروم و در عین حال مستعد کار و شغل ایجاد کند آن هم در سال رونق تولید و این(معطلی) به نوعی بی توجهی به امر مقام معظم رهبری است.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=32696
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.