فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان؛


سپاه برای خدمت به مردم از کسی اجازه نمی‌گیرد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه نباید نگاه لیبرالیستی به گروه‌های جهادی داشت اظهار کرد: سپاه برای خدمات‌دهی به مردم و رفع فقر و محرومیت از هیچ کس اجازه نمی‌گیرد. 

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، سردار حسین معروفی صبح امروز ۱۸ اردیبهشت‌ماه در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی به مناسبت هفته بسیج جهادسازندگی گفت: کسی که می‌گوید نیروهای جهادگر نیروهای ارزان قیمت هستند را اصلا قبول ندارم و این دیدگاه، لیبرالیست و نگاه ما به این انسان‌های بزرگ، نگاه حقیقت دین است و نگاه برکت، عزت و شرف و بزرگی و … است.

وی خطاب به جهادگران گفت: مقام معظم رهبری راهیان نور، گروه‌های جهادی و حلقه‌های صالحین کارهای عمیق فرهنگی برشمردند.
وی مهار نفس،  را از ارکان کار جهادی برشمرد و عنوان کرد: شاهد کارهای فرهنگی در روستاها هستیم و این هرچند کافی نیست اما شروع خوبی است.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان برطرف کردن ناامیدی و محرومیت را از کارهای مورد رضایت خداوند دانست و بیان کرد: بزرگترین دشمن ما، آمریکا و صهیونیست‌ها هستند و چون ملت بزرگ ایران پای انقلاب هستند و آنها با ما دشمنی می‌کنند.
وی افزود: ما دشمن فقر هستیم و جهادگران باید فقر و محرومین که در شان این ملت و نظام نیست برطرف کنند.
معروفی داشتن اعتقادات قلبی، وجود حقیقت انقلابی گری منهای روحیه محافظه کاری و محاسبه‌گری و جهادی عمل کردن را اضلاع شخصیتی جهادگر برشمرد و در ادامه با اعلام این مطلب که کرمان محرک برای از بین بردن تنش آبی شد، اظهار کرد: منطقه‌ای که بهداشت و آب نداشته باشد مسجد احداث نخواهیم کرد.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اشتغال خرد خانگی یکی دیگر از محورهای کار دانست و تصریح کرد: وقتی که برای شغل‌های که ایجاد کردیم، بازار هم برای فروش محصولات تولیدی ایجاد کردیم آن زمان می‌گویم این اقدام در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بوده است.
وی مسکن محرومین و تهیه جهیزیه برای زوج‌های جوان را یکی دیگر از اولویت‌ها دانست و اطهار کرد: حاشیه نشینی در کرمان یک شوخی شده است اما در سیستان و بلوچستان ساماندهی شدند.
معروفی امور فرهنگی و اجتماعی را یکی دیگر از اولویت‌ها تلقی کرد و افزود: نباید گفتمان دو امامین را باید مدنظر قرار دهیم و گام دوم انقلاب باید اجرا شود و به جوانان بها داد تا آنها انقلاب را سرانجام مقصود برسانند.
وی در ادامه به تشریح عملکرد بسیج سازندگی پرداخت و تصریح کرد: سه هزار گروه جهادی در سامانه اطلس ثبت کرده ایم.
معروفی افزود: در سال گذشته هزار و ۳۴۲ نفر با اعطای تسهیلات مشغول به کار شده اند. ۳۰۴ سری جهیزیه، اجرای پروزه های عمرانی و محرومیت زدایی، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و … توسط بسیج سازندگی در استان انجام شده است.
جلالی مسئول بسیج سازندگی استان کرمان نیز در این جلسه گفت: ساماندهی، ثبت و مجوزدار کردن گروه های جهادی از سال گذشته در استان آغاز کرده ایم و تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.
وی افزود: در سال جاری علاوه بر راهبری شغلی بحث فضاسازی، زیرساخت‌ها و تجهیزات مورد نیاز مشاغل در دستور کار قرار خواهیم داد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=88157
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.