شهردار کرمان مطرح کرد:


اقدامات شهرداری در سال جدید شتاب‌ می‌گیرد

شهردار کرمان گفت: در سال‌ جدید فعالیت‌های شهرداری کرمان در حوزه‌های مختلف با شتاب بیشتری انجام می‌شود.

سیدمهران عالم‌زاده با اشاره به نام‌گذاری سال 99 ازسوی رهبر معظم انقلاب با عنوان سال «جهش تولید»، بر سرعت‌گرفتن اقدامات شهرداری کرمان در حوزه‌های مختلف تأکید کرد و گفت: در سال جدید اقدامات شهرداری به‌ویژه در فعالیت‌های عمرانی شهرداری کرمان شتاب بیشتری خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در این زمینه تلاش می‌کنیم با حذف دستورکارهای مزاحم و دست‌وپاگیر، امور سرمایه‌گذاران تسهیل شده و شتاب گیرد.
شهردار کرمان بیان کرد: تلاش می‌کنیم بسترهای لازم برای یک شهر توسعه‌یافته را فراهم کنیم تا زمینۀ لازم برای تمام سرمایه‌گذاران ایجاد شده و به منویات رهبر معظم انقلاب در این حوزه جامه عمل بپوشانیم.

شهردار کرمان با بیان این‌که در دورۀ جدید مدیریت شهری، تمرکز شهرداری در زمینۀ اقدامات عمرانی، بر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام بود، گفت: تلاش شد این طرح‌ها ازجمله تقاطع‌های غیرهم‌‌سطح، براساس اولویت تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

عالم‌زاده افزود: در سال جدید نیز علاوه بر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام باقی‌ماندۀ شهر، چند طرح بزرگ عمرانی نیز شروع خواهد شد.

وی با بیان این‌که در دو سال گذشته پروژه‌های جدیدی نیز به بهره‌برداری رسیده است، گفت: در این مدت حدود 30 بوستان در مقیاس شهری و محله‌ای به بهره‌برداری رسید؛ ضمن این‌که برای نوروز امسال، پروژه‌ها و المان‌های مختلفی آماده بهره‌برداری بود که به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، افتتاح این پروژه‌ها به تعویق افتاد.

شهردار کرمان به اقدامات فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان هم اشاره کرد و گفت: برای نوروز امسال برنامه‌های فرهنگی هنری متنوعی با عنوان «نوبهار دو» در نظر گرفته شده بود که برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اجرای این برنامه‌ها لغو شد.

عالم‌زاده با اشاره به این‌که فعالیت شهرداری کرمان در ایام نوروز نیز تعطیل نشده بود، گفت: در این ایام در جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا، ضدعفونی معابر اماکن، بوستان‌ها و نقاط پُرتردد در برنامۀ روزانۀ همکاران بود که به حمد خدا انجام شد و هم‌اکنون نیز ادامه دارد.

شهردار کرمان به همکاری شهرداری کرمان با سایر دستگاه‌های مرتبط برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ازجمله دانشگاه علوم پزشکی نیز اشاره کرد و گفت: بخش عمدۀ تبلیغات شهری را نیز در کنار توجه به بُعد ارامش‌بخشی و روانی جامعه، به آگاه‌سازی شهروندان نسبت به ویروس کرونا اختصاص داده است.

عالم‌زاده افزود: در همین راستا با همکاری جمعی از هنرمندان، تلاش شد فضای شهری متفاوت‌تر از هر سال جلوه کند تا اندکی از ناراحتی‌های شهروندان کاسته شود.

وی به تلاش شبانه‌روزی حوزۀ خدمات شهری برای ضدعفونی معابر و اماکن عمومی شهر نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به وسعت شهر کرمان، ضدعفونی روزانۀ تمام شهر از توان شهرداری کرمان خارج است؛ بنابراین، در این زمینه گروه‌های جهادی مختلف به کمک شهرداری کرمان آمده‌اند که جای تقدیر دارد.

شهردار کرمان افزود: هم‌چنین به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تعداد قابل توجهی از کارکنان شهرداری در مرخصی به سر می‌برند و یا به شکل دورکاری و از خانه، مشغول به‌کار هستند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=45670
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.