فرماندار فهرج از افتتاح و کلنگ زنی ۵۳ طرح در این شهرستان خبر داد

کرمان‌نو-فرماندار فهرج از افتتاح ، کلنگ زنی و بهره‌برداری ۵۳ طرح عمرانی ، خدماتی، آموزشی و هنری با اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیارد ریال در ایام دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه کرمان‌نو، حسین سعیدنیا در تشریح برنامه های دهه فجر ضمن اشاره به اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین خدمات دستگاه های اجرایی است، اظهارداشت: سه مدرسه ۶ کلاسه با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان و دو باب مدرسه عشایری با اعتبار یک میلیارد و سیصد میلیون تومان از جمله طرح های آموزشی ایام دهه فجر است.

او افزود: در حوزه‌ی آب آشامیدنی آبرسانی به ۵ روستای بخش نگین کویر که سال ها به دلیل کمبود اعتبار راه اندازی نشده بود با اعتبار بیش از ۸ میلیارد تومان در ایام دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار فهرج بیان کرد: بیش از۱۳میلیارد تومان در حوزه برق رسانی و همچنین تامین برق روستایی کنگ زنی و به بهره‌برداری می رسد .

سعیدنیا ادامه داد: در این ایام همچنین یک مجتمع گردشگری با اعتبار ۹ میلیارد تومان افتتاح می شود.

او اظهارداشت:چهار طرح آبیاری کم فشار و همچنین یک سردخانه و صنایع بسته بندی خرما با اشتغالزایی ۳۰ نفر با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

او با اشاره به پروژه های روشنایی در بخش مرکزی گفت: در پروژه های روستایی در بحث روشنایی معابر و طرح های روستایی نیز مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان  هزینه شده است.

او می گوید در بخش نگین کویر نیز در حوزه آسفالت و بهره برداری از ۲ پارک مبلغ سه میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان هزینه شده که این طرح‌ها در این ایام به بهره برداری می رسند.

او با اشاره به طرح های روستایی بخش نگین کویر افزود:بیش از ۸۰۰ میلیون تومان طرح روستایی در این بخش کلنگ زنی می شود .

سعیدنیا عنوان‌کرد: در بخش مرکزی این شهرستان نیز یک واحد تولید پرورش مرغ گوشتی ۶ هزار قطعه ای با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار فهرج همچنین از برگزاری جشنواره بومی محلی بخش نگین در روستای چاهدگان و جشنواره های بومی محلی در بخش مرکزی در سایت گردشگری روستای علی آباد سجادی و اختتامیه مسابقات ورزشی و افتتاح باشگاه بدنسازی در این ایام خبر داد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=101132
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.