فرمانده انتظامی: یک میلیون و ۳۰۰ هزار تماس تلفنی با پلیس کرمان برقرار شد

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک‌ میلیون ۳۰۰ هزار تماس تلفنی مردمی با پلیس ۱۱۰ در این استان انجام شده که بیانگر اعتماد مردم به پلیس است.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، سردار عبدالرضا ناظری روز پنجشنبه در آیین معارفه فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان اظهار داشت: امروز به برکت تعامل، همدلی و همراهی تمامی مجموعه‌ها، دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی و مردم در امنیت مطلوبی قرار داریم.

وی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال ضربه زدن به سرمایه‌های اجتماعی و امنیت کشور است، افزود: امیدآفرینی یک امر بدیهی و مهم است و در راستای امیدآفرینی و ارتقای سطح خدمتگزاری به مردم نباید از هیچ تلاشی فروگذار کنیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به برگزاری دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: خوب است ما ذره ای از دین مان را به حاج قاسم عملی کنیم و امروز تمام دنیا و ایران اسلامی مدیون حاج قاسم است.

وی به برگزاری برنامه های محوری سالگرد شهادت حاج قاسم در شهرستان های کهنوج، رابر و رفسنجان یاد و تصریح کرد: سال آینده نیز از این برنامه های محوری در شهرستان سیرجان برای سردار دلها برگزار شد.

سردار ناظری گفت: شهرستان سیرجان یک شهر فرا استانی است و دارای ظرفیت های علمی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، صنعتی و معدنی دارد لذا باید از ظرفیت، توان و تلاش این شهرستان بیشتر استفاده کنیم.

وی افزود: امروز پلیس جمهوری اسلامی در منطقه یک پلیس استثنایی و مقتدر هست و استان و ایران ما مقتدرترین پلیس با ظرفیت های بالایی برای تامین امنیت و خدمت رسانی به مردم دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به کمک‌ مردم و همراهی با نیروی انتظامی تصریح کرد: ما خیرین امنیت ساز را در استان داریم و کارهای بسیار ارزشمندی را داشتیم و در هر مشکلی همراه مردم ومسئولین هستیم و از کرونا که یک‌مشکل عمومی بود فرصت ساختیم.

وی تاکید کرد: حتی همرزمان و همکاران ما برای خدمت و تامین امنیت و آرامش مردم به شهادت می رسند.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: نیروهای ما آسایش و آرامش خانواده را فدای آسایش و آرامش مردم کردند و ما برای مردم از بالاترین ظرفیت ها استفاده می کنیم.

وی ادامه داد: شهرستان سیرجان نیز امروز در تمام شاخص های جرم کاهش داشتند و رتبه برتر استان کرمان را کسب کردند و حتی کرمان در تمام استان ها و در جشنواره مالک اشتررتبه برتر را کسب کرد و این به همت و همکاری مردم و نیروهای مقتدر و توانمند نیروی انتظامی در سطح استان و شهرستان هست.

فرماندار سیرجان نیز گفت: با تلاش مجموعه نیروی انتظامی و تعامل موجود بین نهادها و ادارات این شهرستان، رضایت‌مندی خوبی بین مردم از نظر امنیت وجود دارد که قابل تقدیر است.

سهراب بهاء الدینی از پیگیری‌ها و تلاش‌های خالصانه سرهنگ محمد رضا ایران‌نژاد در مدت فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان قدردانی کرد و افزود: در این مدت جایگاه و زیرساخت‌های خوبی در حوزه انتظامی ایجاد شد که در شان مردم سیرجان و قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: ایجاد کلانتری ها و زیرساخت های لازم یکی از نیازهای اساسی این شهرستان سیرجان بود که با ایجاد زیرساخت ها به خوبی محقق شده است.

امام جمعه موقت سیرجان نیز در ادامه این آیین با تقدیر از زحمات نیروی انتظامی در ایجاد امنیت، گفت: امروز به برکت رشادت و بیداری نیروی انتظامی و مجموعه نیروهای نظامی و امنیتی، ایران اسلامی امن‌ترین کشور در ناامن‌ترین منطقه جهان و در اوج عزت و اقتدار است.

در این آیین ضمن تجلیل از خانواده های شهدای نیروی انتظامی سیرجان از خدمات سرهنگ محمدرضا ایران نژاد فرمانده سابق تقدیر و سرهنگ امیر سبتکی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان معرفی شد.
همچنین با حضور فرمانده انتظامی استان کرمان، دفتر مرکز پلیس راهور نیروی انتظامی در نجف شهر سیرجان با زیربنای ۱۰۰ مترمربع و با هزینه ۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=83361
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.