فوتی‌ تصادفات در هفت‌باغ علوی به صفر رسید| برخی مردم به راهداری اعتماد ندارند

مدیرکل راهداری استان کرمان با اشاره به رفع ۸۹ نقطه حادثه‌خیز استان در یک سال گذشته گفت: برای مثال ۴ دوربرگردان در مسیر هفت‌باغ علوی مسدود شد که در نتیجه تصادفات فوتی در این مسیر به صفر رسید.

احسان عراقی‌زاده صبح امروز -۱۷ اسفند- در نشست خبری اضافه کرد: در گردنه ده‌علیرضا نیز با اقداماتی که از سوی راهداری صورت گرفته تلفات جانی طی ۳ سال گذشته صفر بوده است.

با فرارسیدن فصل بهار، پیش‌بینی می‌شود که در نوروز ۱۴۰۱، تعداد ترددهای خودروها در جاده‌های استان کرمان به نسبت سال قبل ۱۲۰ درصد افزایش یابد که این موضوع می‌توان افزایش تعداد تصادفات را هم به دنبال داشت باشد.

عراقی‌زاده می‌گوید: سازمان راهداری کشوری عنوان «نوروزی متفاوت» را برای سال ۱۴۰۱ درنظر گرفته و ما در استان تمام توانمان را برای مدیریت سفرها در این بازه گذاشته‌ایم.

مدیرکل راهداری معتقد است که برخی از مردم نسبت‌ به هشدارها از سوی دستگاه‌‌های دولتی بی‌اعتماد شدند و به آنچه که در خصوص سرعت مطمئنه و شرایط جاده‌ها گفته می‌شود اهمیت نمی‌دهند.

او می‌گوید: در سیل دی ماه پل توکل آباد در ریگان در حال فروریختن بود که با ورود شورای تامین و نیروی انتظامی توانستیم جلوی تردد از روی این پل را بگیریم و کمتر از پنج دقیقه بعد پل ریزش کرد.

عراقی‌زاده در خصوص پرونده سه نفر کارمند این اداره کل که به دلیل اختلاس دستگیر شده‌اند گفت: هنوز حکمی برای آن‌ها صادر نشده و پرونده به دادگاه نرفته است.

او با اشاره به جذب اسناد خزانه این اداره‌کل در سال جاری گفت: بالغ بر ۶۶۰ میلیارد تومان اسناد استانی و معادل آن هم اسناد ملی داشتیم که تاکنون اسناد ملی به طور کامل و حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اسناد استانی معادل ۲۵ درصد جذب شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=86142
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.