قدردانی از خانواده شهدا وظیفه ما است

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان در حاشیه آیین تشییع پدر شهیدان انجم‌شعاع گفت: وظیفه ما است که قدردان پدران و مادران شهدا بوده و به وظیفه خود نسبت به خانواده شهدا عمل کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی صبح امروز و در حاشیه آیین تشییع پدر شهیدان حمیدرضا و مجید انجم‌شعاع و  جانبازان گران‌قدر مسعود و سعید انجم‌شعاع در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار داشت: به فرموده امام خمینی(ره) خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند و در حقیقت هم این گونه است.

وی پدرن و مادران شهدا را ذخیره الهی، کانون معنویت و منشا و خیرات و برکات در جامعه دانست و گفت: وظیفه ما است که قدردان آنها بوده و به وظیفه خود نسبت به خانواده شهدا عمل کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه چرخش زمانه و عمر آدمی محدود بوده و این امری طبیعی است افزود: امیدوارم که خداوند به دیگر پدران و مادران شهدا که در بین ما هستند طول عمر با عزت عطا کرده و به توفیق بهره‌گیری از این سرمایه‌های ارزشمند را به ما عطا کند.

وی با اشاره به اینکه امروز در مراسم تشییع انسان بزرگواری قرار داریم که پدر دو شهید والامقام حمیدرضا و مجید انجم‌شعاع و جانبازان گران‌قدر مسعود و سعید انجم‌شعاع است ادامه داد: این پدر بزرگوار خود نیز از جانباز و مجاهدان دوران دفاع مقدس است.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه مادر این خانواده نیز خواهر دو شهید است تصریح کرد: این خانواده از خانوادهای منحصر به فردی هستند که حق بزرگی به گردن انقلاب دارند و در این راه ایثار و از خودگذشتگی زیادی داشتند.

وی بیشترین و مهمترین دلیل شرکت در چنین مراسمی را کسب فیض از وجود این انسان‌های بزرگ دانست و گفت: امیدوارم خداوند به ما توفیق داده تا قدردان خانواده شهدا باشیم چرا که آنها نعمت‌های الهی در بین ما هستند.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه پدر بزرگواری که امروز در آیین تشییع آن حضور داریم سال‌ها همراه و در کنار حاج قاسم بود و به ایشان خدمت کرد افزود: حاج قاسم سلیمانی خود شهید زنده و از جنس شهدا بود و علاقه ویژه به خانواده شهدا داشت.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم تا آخرین لحظات عمر خود بخشی از وقت و زمان خود را به خانواده و فرزندان شهدا اختصاص داده بود گفت: حاج قاسم حتی در وصیت‌نامه خود هم به خانواده شهدا پرداخته است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=53335
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.