لزوم تشکیل کمیته ای در استان برای مدیریت سوخت

حمید ملانوری در جلسه کمیسیون برنامه ریزی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان کرمان با تبریک هفته ناجا ادامه داد: کشور ما در حوزه امنیت وضعیت بسیار خوب و مطلوبی دارد که از افتخارات و موجب اقتدار نظام ماست و پیشرفت ها و اقدامات مختلف کشور روز به روز در سایه امنیت به توفیقات خوبی می رسد.

آنطور که ایسنا نوشته وی با اشاره به اینکه در این کمیسیون مدیریت بحث قاچاق مورد نظر است، افزود: هرچه امکانات در اختیار دولت است برای چرخیدن چرخ صنعت، تولید، اشتغال، رشد سرمایه و توسعه کشور است و هر کدام از ما گوشه ای از کارهای کشور را به عهده گرفته ایم تا کار پیش برود و نمی خواهیم با تعصب در حوزه سازمانی خود مانع پیشرفت کار در حوزه دیگری بشویم.

ملانوری گفت: قاچاق، لطمه های بزرگ و خسارت های سنگینی به اقتصاد، اجتماع و امنیت ما می زند و قاچاق سوخت که از موضوعات مهم کشور و استان کرمان است، به دلیل اتفاقات حوزه ارز قدری تشدید شده که خسارت ها و نمود عینی این فعالیت ها را در حوزه امنیتی و اقتصادی می بینیم.

وی بیان کرد: تلاش برای جلوگیری از قاچاق است و باید با توجه به شرایط روز کشور تصمیم درست گرفته و در دوره های زمانی مناسب نظارت و پیگیری کنیم.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمان در ادامه با اشاره به مشکل تامین سوخت مجتمع های مس در استان اظهار کرد: مجموعه مس از جامعه های بزرگ کارگری است و 20 هزار نفر در آن مشغول به کار هستند و اگر در حوزه مدیریت این مجموعه ها مشکلی به وجود بیاید، در حوزه های امنیتی و اجتماعی با مشکلاتی مواجه خواهم شد.

وی افزود: فضایی که در کشور به وجود می آید خیلی از مسائل را تحت تاثیر قرار می دهد و باید خودمان کار را پیگیری و مدیریت کنیم و اگر سوء مدیریت اتفاق بیفتد، مخاطرات و ناامنی ها را در استان شاهد خواهیم بود که خوشبختانه با تلاش فرمانداران و شورای تامین و مجموعه های مس کار به خوبی پیش می رود و باید تصمیمات در فضای کنونی مدیریت کار را تسریع کرده و مانع نشود.

ملانوری گفت: سوخت، مساله ای حیاتی، مهم و سرمایه ملی و قاچاق آن تهدید است که قاعدتا با قاچاق کنندگان سوخت برخورد جدی خواهیم کرد.

وی در ادامه بیان کرد: طی چند روز آینده مدیریت مس سرچشمه و خاتون آباد گزارش جامعی از وضعیت فعلی تولید، مصرف سوخت و برنامه مصرف سوخت مایع و گاز خود تا پایان 98 را به ما ارائه کنند و شرکت های نفت و گاز نیز برای مدیریت مسااله، پیگیری کنند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمان در بخش دیگری از سخنانش گفت: کمیته ای از مدیران صنعت و معدن، راهدار، شرکت نفت و فرمانداران مربوطه برای مدیریت سوخت تشکیل و طرحی برای تفکیک کامیونداران فعال در معادن و تامین سوخت ارائه شود.

دود قاچاق سوخت به چشم مسافران استان می‌رود

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=20298
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.