مردم برای جلوگیری از تخلف در تاکسی تلفنی ها همکاری کنند

«مجید عسکری »مردم اگر درخواست خودرو از آژانس داشتند و خودرویی که آمد، آرم سازمان تاکسی‌رانی یا خط شطرنجی و اسم موسسه نداشت، سوار نشوند، خودرو را برگردانند و مورد را به ما اطلاع دهند.

وی ادامه می دهد :اگر آژانس مربوط شاکی شد و درخواست خسارت کرد، بگویند که کار غیرقانونی انجام‌شده و از آژانس شکایت می‌کنند.

او می گوید چنین خودرویی از نظر ما هیچ اعتباری ندارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری کرمان « متاسفانه اطلاعات بسیاری از رانندگان و خودروهای آژانس‌ها در سازمان ثبت نشده و در صورت بروز حادثه ما نمی‌توانیم پی‌گیری کنیم.»اگر خودرو و راننده مجوزهای لازم را داشته باشند، یعنی از چند فیلتر گذشته‌اند و در صورت بروز هر مشکلی، باید پاسخ‌گو باشند و مساله قابل پی‌گیری است.

وی تصریح کرد: داشتن مجوزهای لازم نشان می‌دهد سلامت شخصی و اجتماعی راننده کنترل شده و اگر خطایی صورت بگیرد، حتی در حد گرفتن کرایه‌ی اضافه، قابل پی‌گیری است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=5860
1 نظر
  1. فلانی می گوید

    تاکسی زیتون مجیدیه سر خیابان زرین قبایی – کد ۹۱۱۰۶ – بدون هیچ دلیلی بحث دروغین می کرد که بین کرمان و اثنی عشری بیمارستان نداره. مادر خانومم مریض اونجا بود. پیر زن مدتی منتظر موند ولی نبردنش. واقعا چرا؟ همین که مسافت کوتاه باشه توی این سیاه زمستون رفتار درستیه؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.