مساجد رفسنجان پایگاه اوقات فراغت می‌شود

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام حسین حسنی صبح امروز به مناسبت گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران اظهار داشت:کسانی که پرچم رسالت دین را به دوش گرفتند شاخصه شجاعت و نترس‌بودن دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان با بیان اینکه در رفسنجان حدود ۶ درصد مبلغان غیربومی در ماه مبارک رمضان در مساجد حضور داشتند، ادامه داد: بومی‌سازی تبلیغ در رفسنجان و گسترش مبلغ در برنامه‌های ما است و هیچ تکیه، حسینیه و مسجدی نداریم که اعلام نیاز به روحانی کنند و نتوانیم تأمین کنیم.

وی عنوان داشت: بیش از ۲۶۰ هیأت مذهبی در رفسنجان در سامانه طوبی ثبت شده که در هر جای کشور به رسمیت شناخته می‌شوند و نیز بیش از ۶۰۰ مداح در این هیأت‌ها فعالیت می‌کنند سامانه هم در بحث آموزش مداحان و هم بحث مجوز راه‌اندازی شده است.

حسنی بیان کرد: اداره تبلیغات اسلامی پاتوق گروه‌های  مختلف فرهنگی است و برای بهترشدن وضعیت فرهنگی شهر از همه ایده‌ها استقبال می‌کنیم و فعالیت ما فراجناحی است و با نیروهای انقلابی همراه هستیم.

وی در پایان از برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت در ایام تابستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در چند مسجد به عنوان پایگاه اوقات فراغت خبر داد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=29553
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.