مدیرکل راه و شهرسازی شمال استان کرمان:


پروژه‌های مسکن اقدام ملی به وسعت ۱۸۹ هکتار در شمال استان کرمان در حال اجراست

مدیرکل راه و شهرسازی شمال استان کرمان بیان کرد: درخصوص آماده سازی پروژه های اقدام ملی تاکنون ۱۱ سایت به مساحت ۱۸۹ هکتار و با اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد تومان با پیشرفت فیزیکی متوسط ۴۰ درصد در حال اجراست.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “علی حاجی زاده” ظهر امروز ۲۶ آبان ماه در چهارمین جلسه شورای مسکن استان کرمان گفت: در ۵۷ شهرداری طرح مصوب توسعه عمران شهری در شمال استان جهت احداث ۱۲۸ هزار و ۷۳۳ واحد مسکونی طی چهار سال طی سهیمه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی در دستور کار قرار گرفت.

وی از در دستور کار قرار گرفتن احداث ۳۲ هزار و ۱۸۳ واحد در سال جاری در شمال استان خبر داد و تصریح کرد: در همین راستا تاکنون در ۵۷ شهر تعداد ۶۰ هزار و ۴۸۷ نفر در مرحله قبلی (فازهای ۱ تا ۵) و ۴۱ هزار و ۷۲۸ نفر در ثبت نام اخیر در ۴۸ شهر در حال انجام است و برای ۹ شهر باقی مانده بلافاصله پس از تامین زمین ثبت نام انجام می پذیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی شمال استان کرمان اضافه کرد: از پروژه های طرح اقدام ملی تاکنون در کل شهرهای شمال استان کرمان ۶۰ هزار و ۴۸۷ نفر ثبت نامی ۹ هزار و ۸۳۲ نفر واجد شرایط نهایی شده اند که از این تعداد ۷ هزار و ۲۴۵ نفر نسبت به تکمیل مدارک در سامانه ملی معرفی به بانک شده اند و از این تعداد ۶ هزار و ۶۹۴ نفر وجه اولیه را واریز کرده اند و از این تعداد ۵ هزار و ۹۷۰ به پروژه معرفی شده اند.

وی ادامه داد: تاکنون ۱۱۱۶ واحد به بهره برداری رسیده و ۲۴۸ واحد آماده افتتاح هستند و مابقی پروژه ها حدود ۴۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارند. همچنین تا این لحظه جهت احداث ۱۵ هزار و ۵۸۱ واحد زمین مسکونی تامین شده است.

حاجی زاده بیان کرد: در خصوص آماده سازی پروژه های اقدام ملی تا کنون ۱۱ سایت به مساحت ۱۸۹ هکتار و با اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد تومان با پیشرفت فیزیکی متوسط ۴۰ درصد در حال اجراست.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=80032
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.