مشارکت ۸۷ درصد از کادر پرستاری شرق استان کرمان در ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری

کرمان نو- رئیس هیات اجرایی ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم گفت: با پایان یافتن انتخابات نظام پرستاری ۶٨۶ نفر از کادر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بم یعنی حدود ۸۷ درصد در این انتخابات مشارکت کردند و محمدتقی جهان پور با کسب ۶۰۱ رای بالاترین رای را به دست آورد.

به گزارش کرمان نو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی بم، علیرضا اسمعیلی در این رابطه افزود: ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری روز جمعه ۷ مهرماه همزمان با سراسر کشور از ساعت ٨ صبح آغاز و در ساعت ۲۰ پایان یافت.

او ادامه داد: در حوزه انتخاباتی شهرستان‌های شرقی استان کرمان 3 صندوق ثابت و یک صندوق سیار در نظر گرفته شده بود که بیش از 83 درصد واجدین شرایط شهرستان‌های”بم، ریگان، فهرج، نرماشیر و گنبکی” در انتخابات شرکت کردند.

رئیس هیات اجرایی ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری اظهارداشت: در این دوره ۳۲ نفر از ثبت نام کنندگان تایید صلاحیت شده بودند و اعضای نظام پرستاری می توانستند به ۹ نفر  رای دهند

او می‌گوید در بین افراد انتخاب شده ۸ پرستار و یک بهیار حضور داشت. و محمدتقی جهان پور با کسب ۶۰۱ رای توانست رای اول پرستاران بم و همچنین بالترین رای در کل کشور نسبت به جامعه پرستاری را در میان کاندیدهای سایر هیيت مدیره های کشور را به دست آورد.

رئیس هیات اجرایی ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم از همکاری و تلاش های هیات اجرایی و هیات نظارت در راستای برگزاری ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری قدردانی و برای منتخبین این انتخابات آرزوی موفقیت کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=109494
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.